I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ralle - Dålig Till Bra

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-04 14:15

Ralle - Dålig Till Bra

Shuu. Jag spelade in en låt igår på natten. Lyssna på den och droppa en kommentar :)

Ralle - Dålig Till Bra (Speedyshare)
högerklicka spara mål som...

Rap / Lyrik: Ralle
Mixning: Ralle
Beat: Spell Freebeat

Ralle - Dålig Till Bra (Speedyshare)
högerklicka spara mål som...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-04 21:51
upp nurå :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-04 22:10
Det bästa du har gjort!

Är trött på att höra "Jag glider in på beatet" men flytet är stadigt.
Rappare

2008-06-05 09:44
grymt bra Ralle ;) Mir
http://www.stanislav.nu

2008-06-05 20:40
tack, upp!

2008-06-06 18:08
Kom igen! Ge mig fler kommentarer plz =(

2008-06-07 11:49
Ganska så skön faktiskt, å bra för att vara 13år bara!

Träna lite å sen lite bättre texter!
No you!

2008-06-07 12:15
Håller med Sörlin om att det är din bästa :) Bra rapp, träna på texterna så blire skit fett sen:P

2008-06-07 17:01
skit imo-

2008-06-07 18:28
Tack Malek och ProNoob, ska tänka på texterna ;)

Gurkish: Motivera varför du tycker så. Jag blir lack på dom som bara säger tex "KEFF LÅT".

2008-06-08 14:24
Vet inte varför jag kopplar dig med stanislav?...Är ni polare/Har ni gjort låt tsm/Har han nämnt dig?..Något sånt är det iaf. Och om det är rätt så vet jag nog vad jag hört från dig tidigare och det här är då en av dina bästa låtar du gjort. Skönt flyt har du igenom hela låten. Texten kan dock tränas på en hel del och när det väl är klart så tror jag nog att du kommer få en hel annan respons på din musik. Men du är iaf på rätt väg verkar det som. Keep it up

2008-06-09 17:41
Black_Amor Tack :). Och ja, det stämmer att jag har en koppling med Stanislav. Vi känner varandra IRL, jag har gjort hans hemsida, och har även kickat låtar med honom. :P