TjoG' - Ett sista förväl ( session ) Vila I Frid Shuu. Ligger ny låt upp på myspace. TjoG' - Ett Sista Förväl (session) låt ifrån min grupps kommande album och låten kommer gästas av Addeliito när skivan släpps. Skivan kommer att vara gratis att ladda ner..Länk till http://www.myspace.com/tjogdollarrecordsBeatet är ett freebeat från IcetailLåt mig ta de från början och berätta vad som har hänt/Du har varit vid min sida enda sen min födsel/Men det som hände nu de va någonting gick fel/Och jag önskar de som hände inte var verklighet/Jag hade varit ute och jag kom hem sent en kväll/Så fort jag kom in, sa mamma va som hänt/Att tro att de va sant, det var det sista jag ville/Att en av mina bästa änglar, flygit upp till himlen/Att du skulle gå bort, varför va de tvunget hända/Det svider i hjärtat att förlorar någon man älskar/Hade jag fått en önskning hade jag önskat dig tillbak/För jag måste ha dig vid min sida för att klara av en sak/Att jag alltid var välkommen, va de inte de du sa/Någon vecka efter du sa de, så blev du begravd/Vila i frid jag hoppas du har det väl/Tack för din tid här, men tyvärr är detta mitt sista förväl/