I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ralle ft. Nilleyo - Skrik De Nu

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-07-31 20:30

Tjenare! Jag hookade en låt med Nilleyo idag. Ge gärna kritik.

För att ladda hem:

För att lyssna:

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-31 20:57
asså nikki lägg ner rappen, "legend" raden har du dragit i alla dina låtar fan !
ralle framstår som en gud i den här låten o han är knappt bra, sån klasskillnad är det !

2008-08-01 04:05
Ralle, du har utvecklats jättemycket. Jag tycker att du har ett stabilt flyt och förstår dig på vokalrim, vilket verkar ha varit några av dina huvudmål med din musik. Nu är det bara fler låtar som saknas! Kör hårt.

peramaki P17
Vilken tråkig attityd du har! Jobbigt att du inte kan specifiera eller utveckla dina tankar och din kritik kring "ralle framstår som en gud i den här låten o han är knappt bra". Kul att du uppade tråden, det förtjänade den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-08-01 08:58
Jag diggar skiten asså =) fett bra Ralle
http://www.stanislav.nu

2008-08-01 23:07
Tack. Upp! :D

2008-08-02 21:49
kom igen, vill ha lite kommentarer :(