I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-02-27 23:45

störande popups?

jag har nåra irriterande popups som dyker upp på min dator.. ibörjan såg d seriöst ut me typ "IS YOUR COMPUTER SAFE?" sen börja d övergå till "hur går man till väga för att få bort dessa popups" men sen börja d även va me bilder på popupsen, asså bilder gjorda av tecken nivet, typ som man gjorde på första lunarstorm (jaaa jag vet att många faktist vet va jag pratar om nu!).. men iallafall, ja orkar inte palla mig in på sidan som står på popupsen (byts typ hela tiden) för ja tänker att d kanske bara e reklam o ja kanske får ner ngt skit om ja ger mig in på att ladda hem ngt därifrån..

men iaf, hjälp mig få bort dom!

och.. numero 2.. ja vettefan om ja fått bort den där maskjekeln (ja jag stavar jekel me flit) :) blaster nivet.. hur går ja tillväga för att kolla om ja har masken kvar?

aja, ja hoppas nån fattar va jag surrar om för popupsen förstör cs-spelandet som ja börjat me igen.. irriterande värre.

P.S. guida mig bra, för ja e inte haxx0r to the maxx0r på data osv ;)