I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Hangaround

2004-03-11 14:03

IPOD problem.

Sitter med en Ipod som jag lånat av en kompis.
Den var helt urladdad så jag satte den på laddning då självklart. Men efter en tjugo-trettio minuter blev jag otålig och ville testa den. Kopplade in den i datorn genom Firewire uttaget och en ny "flyttbar enhet" ploppade upp. Kunde inte gå in i den utan den frågade om jag ville formatera den.

Fråga: Betyder det då att den endast är MAC kompatibel.

När jag slog på Ipoden så ser ma hur den laddar batterierna även när den är i datorn,ska det vara så?
Men det står även "Koppla inte ifrån" osså blinkar det "typ" en stoppskylt.

Jag drog då ur kabel ändå för att se vad som skulle hända. Hade då formaterat och lagt in ett album direkt på enheten och inte genom ett program.

Först kom Apple märket upp, men sedan en mapp med ett uttropstecken på. Sedan slår den av.
Fråga: Vad betyder det?

Har nu laddat hem ett program som heter EPHpod där jag lägger in musik och så...den verkar strukturera rätt bra men låtarna från "siffernamn" och inte deras rätta namn...blir det ändå rätt i Ipoden eller? ser man namnen?

Hilfe mich :)

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'
Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994