I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

ringa gratis från datorn, till hemtele och mobil

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2004-06-28 23:09

ringa gratis från datorn, till hemtele och mobil

Min polare läste i en datortidning om ett program man kunde ringa till både hemtelefon och mobiltelefon med, helt gratis! nån som vet vad programmet heter och var man kan få tag på det? Har Skype men de är ju inte smmaa sak, då ringer man bara till andra med Skype på datorn...

"God damn we can't even afford to die!"
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2004-06-28 23:13
de flesta såna tjänster är oftast bara temporära för att locka till sig folk, sen efter några veckor eller nån månad så sätter dom priser på allt. Jag tycker bara det är irriterande, så jag håller mig till Comviq kompis och ringer gött mest hela tiden :)
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2004-06-28 23:45
Skype kommer med en tjänst snart så det går att ringa både hemtelefon och mobil. Skulle ligga kring 20-30 öre minuten till båda om jag inte minns fel...

2004-06-29 13:39
fatta då skulle runga till min mobil och ficksa feta bonusen till mig och farsan.. :) så slipper man ha hemtelefon
Mjuka eller sträva skithusrullar?

2004-06-29 13:44
vad säger du människa?

2004-06-29 14:09
chisel P24
Han menar nog att han har comviq, och får bonus på att bli uppringd.
Så han tänker väl att ringa ifrån sin dator till sin mobil för att få bonus...

2004-06-29 17:07
Hahaha "vad säger du människa?" ;P
Jo, han menade nog som watakaa sa.. Dock lär det finnas en spärr mot det. Övertygad om att någon redan tänkt på det, och stoppat det med nån smidig lag i favoritpärmen.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-07-01 13:01