I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Intresserad av ett Gmail-konto?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-09-08 00:16

Intresserad av ett Gmail-konto?

Vad är Gmail?
Gmail är en mailservice som hostas av Google. Än sålänge är Gmail under beta-testning, varför man inte kan skaffa sig ett konto utan att bli inbjuden av någon som redan har ett konto.
När man haft kontot ett tag så får man en laddning invites, som man kan skicka ut till folk man känner.
Utrymmet är hela 1Gb, och funktionerna är riktigt smidiga. Mailväxsling lagras i konversationer, så du kan lätt gå tillbaka och kolla vad som sagts och när.

Varför detta?
Jag får bara fler och fler invites och då jag redan bjudit på polarna osv, så ser jag ingen annan utväg än att slänga ut dem här innan de brinner inne.

Viktigt
Just nu har jag 4st invites som jag kan ge bort. Om det kommer fler i framtiden eller inte, har jag ingen aning om.
När dessa fyra är slut så är de slut. Skriv inte till mig och fråga om det finns fler. Jag säger till isåfall.
Ajja, vet inte hur poppis detta är, men gratis drar till sig folk ;)

Hur?
- Du vet vad Gmail är, och vill faktiskt ha ett konto där. Inga invites till dem som vill kolla hur det funkar, för att sedan sluta använda det efter 5 minuter.
- Du kan välja ett nick på minst 6 tecken, eftersom det är minimum.
- Skicka din mailadress till mig privat, så skickar jag en invite.

Först till kvarn!


MVH
U-Nas

Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds