Intresserad av ett Gmail-konto?
Vad är Gmail? Gmail är en mailservice som hostas av Google. Än sålänge är Gmail under beta-testning, varför man inte kan skaffa sig ett konto utan att bli inbjuden av någon som redan har ett konto. När man haft kontot ett tag så får man en laddning invites, som man kan skicka ut till folk man känner. Utrymmet är hela 1Gb, och funktionerna är riktigt smidiga. Mailväxsling lagras i konversationer, så du kan lätt gå tillbaka och kolla vad som sagts och när. Varför detta? Jag får bara fler och fler invites och då jag redan bjudit på polarna osv, så ser jag ingen annan utväg än att slänga ut dem här innan de brinner inne. Viktigt Just nu har jag 4st invites som jag kan ge bort. Om det kommer fler i framtiden eller inte, har jag ingen aning om. När dessa fyra är slut så är de slut. Skriv inte till mig och fråga om det finns fler. Jag säger till isåfall. Ajja, vet inte hur poppis detta är, men gratis drar till sig folk ;) Hur? - Du vet vad Gmail är, och vill faktiskt ha ett konto där. Inga invites till dem som vill kolla hur det funkar, för att sedan sluta använda det efter 5 minuter. - Du kan välja ett nick på minst 6 tecken, eftersom det är minimum. - Skicka din mailadress till mig privat, så skickar jag en invite. Först till kvarn! MVH U-Nas
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Nu har jag två invites kvar..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Jåww jag är på :D
För skåne! svenskjävel!
Trodde fan aldrig jag skulle få ett.. Dom såldes till och med på E-Bay för hur jävla mycket som helst ju? Hehe guldchansen är här ;)
För skåne! svenskjävel!
Haha, är det sant?! Visste jag inte. Kunde ju sagt upp mig från arbetsförmedligen då nu ju (: Ajja, en invite kvar!
Hehe där hade du otur ;) Hade det varit för några månader sen så.. där fanns ju en hel sida som man tradade GMail konton över också.. helt sjukt.. folk var ju galna efter dom..
För skåne! svenskjävel!
Fan vad skönt! Har länge behövt en ny mer privat mail, jävla hotmail blev full med reklam på en gång! Härligt, härligt! Tack som FAN U-Nas , du är min ängel på whoa!
mm...aah, I can see your Schmutzblättchen.
HUr får man en invite från första början? Har jag också invites nu eller? Hmgr?
Max_P Haha, jo det hade vart nått.. Ny rubrik: "Intresserad av ett Gmail-konto för $99.95?" ;) BeLTHaZoR Ellerhur! Hotmail har inte en chans nu, 2mb mot 1000.. Ett svettigt "skräpfilter" mot feta funktioner mm mm.. Ajja, ni kommer märka mer o mer av allt smidigt desto mer ni mailar. Varsegod förresten ;) Counter-clockwise Ska vi dela på dina och dra till eBay? (:
BeLTHaZoR Det kommer efter ca 3 dagar.. Kommer stå "You have 6 Gmail invitations. Invite a friend to join Gmail!" precis över din inbox.
Yeah! Haha... kanske ska leasa ut några på ebay då! :D
Vill bara informera om att det där uppe är uppdaterat, så det går bra att skicka meddelande till mig också om ni är intresserade av ett konto. :)
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh
Shit, detta sprider sig snabbt! Allt bottnar nog i en person här på Whoa, misstänker jag.. Najs Counter: Fixat, dock med xzon's ltie halvskumma formulering.. (;
"Har 6 just nu" haha. ;)
Aww, jag som hade tänkt vänta med CC's tills jag blivit av med mina.. JAG VILL INTE HA DOM LÄNGRE! :)
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh
Xzon, Rätta takter, egot i först hand. :P Men jag tror inte att det kommer bli några problem med att få ut alla invites.
Nejnej, det är nog inga problem. Denna tråden har ju flest inlägg på hela första sidan i Datorer & Teknik ikväll ;) Frågan är hur många som har konto där? Hade vart najs med lite mer info om lansering osv från deras sida.. Lite tunnt med sånt är det.
U-Nas Exakt! skulle vara kul och se hur många användare som finns, hur många som loggar in dagligen, alltså lite statistik!
Ah, fick en g-mail för några dagar sen och jag kan säga att jag är GRYMT nöjd.. så förbannat fint webinterface, ajaj.. tror att hotmail möter sin överman när G-mail blir tillgängligt för allmänheten =)
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
Jag tar gärna en om nån har en kvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, jag har en kvar.. Men skickar era mailadresser till mig så jag får slut på den sista! Annars har ju xzon och Counter med..
Jag tar gärna en.. Xzon counter lr U-nas nån kvar? :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Qvanton fick min sista. Om Counter eller xzon har någon kvar vet jag inte, mina e iaf slut..!
beeftees "Skriv inte till mig och fråga om det finns fler. Jag säger till isåfall" Sí, jag säger till isåfall..! Counter En kvar? SKulle vi inte tjäna cash nurå, eller du klarar det på egen hand? ;)
hehehehe
För skåne! svenskjävel!
Counter-clockwise Okej, får hoppas på en till laddning invites då! ;) Hahaha, jag såg det nu med! Kaxigt som fan.. Samt det att man har en del mail i inboxen, vissa med attachments och andra med mycket text - "You are currently using 0 MB (0%) of your 1000 MB." . Altså, här får plats en jävla massa!
fan va nice... ere försent nu eller?
-- Mellanslagsanvändare --
Jag är intresserad som fan! Om nån har nån kvar såklart!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
kanske är sen nu.. men om nån har invites kvar så får ni gärna messa mig!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
ssnälla kan förklara det här? fattade inte ett skit? kostar saken massa pengar eller? :S helt confused !
Forumsignatur:
bluesky Det kostar inte en krona och är altså precis samma sak som hotmail. Förutom att du har - 1000mb utrymme istället för 2mb - en rad fiffiga funktioner - en snabb server som heter duga - sluppit Microsoft ett steg i rätt riktning.
hur funkar det här med invites? får man det man man blivit reggad eller? för jag har ju reggat mig men vet inte hur man skickar invites till andra.
U-nas: finns de nåt kvar då? Jag skulle verkligen inte banga, mailar ganska stora grejer ganska ofta! (eller försöker...)
skillz Yes, efter några dagar kommer det poppa upp info om det över din inkorg. Gogaku Som sagt; mina är tyvärr slut.
U-nas:aha, glömde läsa tråden ;)
U-Nas: okej, då kommer jag också kunna bidra med sådana. hur många får man i början? kan man tjäna till sig fler på något vis?
jag skriver upp mig för ett konto om någon har någon invite över.. min mail står på min whoa sida :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
okej tack u-nas =)
Forumsignatur:
Jag har också intresserad av Gmail... Någon som har en invite över så är vännen Bakeman villig att ta emot...
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
pick me! .. hotmail känns lite out of date.. så jag vore tacksam om nån kunde skicka en till mej.. min email adress står på "min sida".. thx very much ^^ u-nas får jag fråga hur du fick tag i en sån där gmail? lr stod det där uppe :S
AIK
är det ett begränsat antal eller?
Forumsignatur:
yes! nu har jag ett konto!
Yepp, kontona på Gmail kommer att föröka sig snabbt som fasen här i tråden, så vänta bara så kommer ni alla få vars ett.. Headz_Up Jag fick en invite av en admin här på Whoa, sen spred det sig rätt bra den vägen ;)
U-Nas: får alla invites att ge ut?
Gogaku Verkar så! Jag fick min första laddning efter 3-4 dagar.. Explode! (:
U-Nas: fett! Ska hålla utkik å ge till folk som vill ha (först polarna iofs ;)) Kommer det börja kosta sen eller nåt föresten?
kan man få ett konto av nån snäll själ? =)
Forumsignatur:
samma här skriv till mig fall ni vill ha (har alla 6 kvar)
nutscratcher P17 Shit! Det tog ungefär 15 sek efter jag skickade min förfrågan tills jag fick mail. Satan va snabbt :P
mellanöl Haha, ja du ;) Här drygar man inte sig som Yes iallafall =P Vassegoo