I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ksn inte lyssna på downloads från piratebay!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-01-06 11:17

ksn inte lyssna på downloads från piratebay!

Jag användet bitlord och har laddat ner en skiva. Nu står det att den är 100% nerladdad och nu uppladdas den. Vad menas med det? Är det andra användare som laddar ner den från mig?

Hur som helst ligger den i en downloads mapp, men den är fortfarande bara en torrent. Snälla, hjälp en stackars man i nöd!

if this country is so goddamn free
then I can burn your fucking flag where I damn well please

2006-01-06 12:19
ja det är folk som laddar av dig...
du ska ju öppna själva filen och inte torrent filen fattar du väl...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-06 13:13
Du valde när du startade torrenten vart du ville lägga filen, där ligger antagligen din skiva. Och alltid torrenten stå på ett tag när du laddat klart, så andra får ta del av innehållet..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2006-01-06 13:19
Jag får fanimej error varje gång jag laddar ner nuförtiden, funkar aldrig... någon expert som vet vad det kan bero på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-06 18:04
Dicecard

Men jag e gangster sa det ok, uhhh!

2006-01-08 03:55
dicecard - du är kapten stofil
if this country is so goddamn free
then I can burn your fucking flag where I damn well please