I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Datorn bara hänger sig vid spelande(Jobbigt)...

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-03-16 18:32

Datorn bara hänger sig vid spelande(Jobbigt)...

Hallå. Min dator hänger sig när jag spelar spel helt plötsligt så bara hänger den sig. Händer när jag spelar Wow å andra krävande spel.Inte med andra spel.

Om jag bara använder den å kollar på film.mp3.internet så funkar den bra men när jag spelar å har spelat en stund så bara Poff så hänger den sig å jag måste starta om den...

Har en 3,2ghz
512DDR Ram
Radeon 9600 200mb ngt..

Ngn som vet vad problemet kan vara??

Det är inte överhettning för min temp e bra, Börjar bli lite iriterande nu asså ;O

"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-03-17 01:08
låter som att grafikkortsfläkten inte pallar med. hade ett 9800pro där fläkten SMÄLTE trots att jag hade 30c idle och under 50 arbetstemperatur på datorn som helhet. plasten smälte, självklart en månad efter att garantin gått ut..
Lugn!

2006-03-17 07:14
damn va segt
och ja, faktiskt gissar jag på tempen också..
eller att nån del av grafikkortet som bara e igång vid typ spelande är paj..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-18 12:12
Jobbit.. aja får väll byta ut det å kika om de bli bättre då..

Tack
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-03-18 16:01
hade grafikkorts fläkten varit pajj hade du nog märkt artifakter...
kolla alla temperaturer i datorn inklusive grafikkortet