I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Datorn har freakat!!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-03-29 10:16

Datorn har freakat!!

För ett tag sen när jag skulle in å lira lite nätpoker så öppnade jag clienten å direkt den hade laddats klart så stängdes den bara ner,jaha tänkte jag å testade inge,Samma sak hände då

Jag tankade ner en ny client från ett nytt spelbolag å instalerade å startade,Samma sak händer där,Jag freakar, Varför stänger den ner sig själv hela tiden ? :O

Samma sak har nu börjat hända med FF ska dra ett exempel.

Jag sitter på whoa å ngn har länkat till ett filmklipp tex,jag klickar på länken,Poff alla FF sidor försvinner å jag måste dra fram en ny FF sida...
Samma sak om jag ska lyssna på webbradio från radiosporten... Spelaren stängs ner,om å om igen..

Börjar bli ruskigt iriterande nu..

ngn som vet vad detta beror på?

Mvh//Krille

"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-03-29 11:39
Att program stängs av brukar vara minnesproblem, det brukar hjälpa om du postar vad du har för dator, hur mycket minne och vilket OS du har och eventuellt listar vilka processer som körs när du kollar aktivitetshanteraren.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2006-03-29 11:42
jag tippar mjukvarurelaterat men du kan juh testa o ladda hem "memtest" ( www.google.se brukar fungera finfint ) sen bara så lägger du över det på en diskett, bootar från disketten och väntar och ser vad som händer.