Skaffa Gmail?
Finns det fortfarande "invites" till googles gmail adresser? Och i så fall skulle någon vänlig själ vilja ge mig en sådan? (skicka PM) /F
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
Bara skriva din mail så skickar jag..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Jag har oxo invites om nån vill ha...skicka PM =)
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
Graffare
2006-06-07 09:19
here we go again... JAG HAR OCKSÅ INVITES! :>
Graffare
2006-06-07 10:46
haha, den kommer alltid, och jag vill bli av med dem. :)
admins, det borde finnas en sticky tråd om detta där det står vilka som är villiga att dela med sig!
Please, save me Jebus!
word Lista med namn på vilka som ger ut Invites
varför i helvete har dom invites fortfarande?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
men frågan är varför det fortfarande är en beta? det fungerar ju utmärkt. Alla har ju asmånga invites också, vad är meningen?
Please, save me Jebus!
Det är väl meningen att inte ha en massa spammare på sidan.
På vissa användare har mina invites gått upp till hundra igen, på en annan är det typ 3, har verkligen inte skickat 97 invites, max en haha... Undrar också varför det är beta... Dom har ju släppt chat å allt. Kanske för att det skulle bli för stort tryck på det om dom släppte det fritt? haha
vad är skillnaden till den gmail än den man bara registrerar sig på?
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Jag skulle vilja ha en invite,
[email protected] , kommer belöna dig med ett gulligt mail ;)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Graffare
2006-06-08 09:17
Inbjudan har skickats till frost(storm_of_vbg) och dindin(citronsyra_).
vad är skillnaden till den gmail än den man bara registrerar sig på? ;)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Jefe, ingen förstår vad i helv. du menar!
Please, save me Jebus!
VeCn P18 ¨ thanks! :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
tuggarn; ok, försöker igen då. Vad är det för skillnad på att få en invite till Gmail än att själv bara registrera sig ett Gmail konto?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-06-08 22:07
Inbjudan har skickats till Exorsixten P20
Jefe Det är väl för att det inte går att registrera sig utan att få en envite. ;)
Error: KeyBoard Missing. Press Any Key To Continue.
BeharFaca , Ahaaa, tack! Men då så, då behöver inte jag oroa mig. Men när hände detta? Mitt skaffade jag i höstas bara.
Sweetest Taboo: Din mail?
;)
Skulle gärna vilja ha G-mail ist för Hotmail, men då måste jag ändra mitt konto på alla online butiker osv. :(
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Det har väl aldrig gått att registrera sig på gmail? inte i höstas i alla fall. Är du säker på att det var så det gick till Jefe?
Please, save me Jebus!
Hmm fick aldrig inbjudan, kan någon skicka en till?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag sa det innan och säger det igen, vad sägs om en lista med alla vi som kan tänkas dela med oss av gmail så vi slipper ha nya trådar om detta varje vecka?
Please, save me Jebus!
tuggarn, nä jag hittar bara på, förstår du. eller så är allt bara en dröm, det vet ju du.