I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

WLAN ROUTER för ca 170kr!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-08-20 01:04

WLAN ROUTER för ca 170kr!

http://www.blifonero.nu

Få en wlan router för 169kr, dessutom en riktigt bra sådan (tror den ligger runt 700kr i butik).

Företaget som erbjuder routern ägs av bland annat Google samt Ebay(Skype, Paypal mm).
För att få din router så måste du gå med på att dela ut ditt internet till andra som även dom delar ut sin router. På så sätt delar du ju trots allt ut ditt internet till ett slutet sällskap.
Visst finns det risker med att dela ut sitt internet, men iom att alla som du delar internet är kända av fon, så går det ju att ta reda på vem, om nån skulle göra nått olämpligt genom ditt internet.

I min mening så har man ju bara att tjäna på att skaffa fon;
-jag får en router o kan därmed ha wlan mellan alla datorer i mitt hushåll
- jag kan få åtkomst till internet på ca 80.000 ställen världen över, helt gratis (finns ett hundratal hotspots i varje storstad världen över som jag uppfattat det)

Vad tror ni? Hjälp till att få fon att växa o bli ännu bättre, samtidigt som ni tar del av allt som det har att erbjuda! Jag har iaf precis beställt...

jag gillar små russinkukar