I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kort iPod fråga...

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-01-14 12:23

kort iPod fråga...

har haft en iPod 80Gb nu ett tag, har all musik från datorn på den plus filmer och bilder..

Om jag köper ny dator, kan jag lägga över musiken från iPoden till datorn då?

Hiphaaaap.

2007-01-14 12:25
det går. finns något program som kan sköta det eller att du gör det själv. filerna ligger dolda i någon mapp, dom kan dra över dom därifrån.
 i get more pussy then panty!

2007-01-14 12:45
jag tycker det är helt värdelöst att det inte är 2-vägs funktion som standard.. börjar tro att apple har en fet baktanke med  Itunes..
hej. två st tack!!

2007-01-14 13:01
  HBFJ_MOTARD P20
what? tror du? eller kanske det är en affärsidé? faktum är ju att det är olagligt att ladda ner musik
Please, save me Jebus!

2007-01-14 13:50
va ett tag sen jag hade en iPod men jag hade iaf en iPod mini och där har ja för mig att man kunde ändra den så det blev en portabel hårddisk bara och därefter slänger du bara över låtarna med det vanliga drag-n-drop metoden, fast du kan dock inte lyssna på dom låtarna då men antar att du bara vill snabbt lägga över låtarna bara. det va nånstans i iTunes som man ändrade så att den blev hårddisk minns dock inte var :(

2007-01-14 14:20
Jo man kan ändra så det blir som en extern hårddisk, men osäker på om man kan se all musik då... sånt som visar sig när jag köpt nya datorn.
Hiphaaaap.

2007-01-14 18:41
den är alltid extern hårddisk. men musiken som man lagt in för att lyssna på ligger enbart i Itunes el liknande program :)
hej. två st tack!!

2007-01-15 00:14
En fråga till:

hur lägger man in filmer/eller hur konverterar man img filer till mp4?

Vilket program, funkar inte med Any Video Converter.
Hiphaaaap.

2007-01-15 00:20
Använd Videora iPod Converter. Googla så hittar du var : )