I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-03-06 22:46

formatera datorn

Hejhej. Jag kan inte installera xp på nytt

så här ser det ut.

några tips?

fråga om det är nåt mer ni behöver veta..

I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-03-07 00:09
Hoppas att du har formaterat datorn? om du har det så fixa en annan XP-skiva

2007-03-07 00:10
Do as the message tells u to?
http://Soldjah.blogg.se/

2007-03-07 00:19
förstår inte rastasite.. :/ det är iallafall formatera datorn jag vill göra!

har för mig att jag hade samma problem sist, men bytte skiva så funkade det, är inte riktigt säker dock..

kan inte sånt där amandus :(
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-03-07 00:24
Ok, vi börjar såhär;

Prova med en annan CD-rom.

Sen säg vad som händer.
http://Soldjah.blogg.se/

2007-03-07 00:27
återkommer när jag fått tag i en ny!

2007-03-07 02:57
det är en av installations-filerna som bråkar. troligtvis beror detta på en dålig skiva. byt skiva så ska du se att det löser sig. repiga skivor är inget att spara på då dessa kan skapa en hel del problem.
du får tycka vad du vill, bara du tycker som jag!

2007-03-08 00:00
fixat en ny skiva och formaterat nu, funkade fint

vad är det för skillnad på snabb formatering och 'vanlig'?

2007-03-08 21:36
snabb formatering går snabbare än vanlig formatering. finns även dom som säger att vid snabb formateringen så kan den slarva lite, men personligen så anser jag att detta är rent bullshit rätt igenom. snabb formatering har alltid funkat ypperligt utmärkt för mig och alla jag har sagt åt att välja det alternativet. varför vänta längre när den gör samma sak på kortare tid? ;)
du får tycka vad du vill, bara du tycker som jag!

2007-03-08 22:21
"snabb formatering går snabbare än vanlig formatering"

NÄHE!? xD
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso