I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-04-05 00:30

W-lanet tjafsar.

ush. nu har jag tagit hem mitt monster till dator till mina föräldrar (har haft den i studentlägenheten länge), och nu vill inte mitt trådlösa kort ansluta till nätverket! Det hittar nätverket men när man ska ansluta så kommer det bara fram en ruta som säger "väntar på nätverket"...

Vi har bytt nätverk här hemma sedan jag flyttade ut från D-link till Zyxel och jag undrar om det kan ha något med det att göra?? Att jag har D-link kort och försöker ansluta till ett Zyxel modem..?
Fast iofs så sitter jag på ett Netgear kort nu på samma nätverk. Har vart inne på 192.168.1.1 och kollat så att inget är blockat.. Men allt annat i huset ansluter ju perfekt! Har tre datorer, ett Wii och en PS3 (ja, lite prylgalna e vi) och allt funkar finfint..! Bara min dator som inte vill..

Uppskattar hjälp så snabbt som möjligt!

If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.