I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

drivrutiner till nya datorn?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-04-15 17:58

drivrutiner till nya datorn?

köpte den här datorn häromdagen, vista var inlagt, inga skivor följde med.

Jag tyckte vista var obekvämt så jag formaterade och installerade xp,  nu behöver jag hjälp!

vet inte vad som behövs veta, fråga om det är nåt!

I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-04-15 18:37
man ska göra 2 egana säkerhets skivor innan man formaterar

köpte samma data snäppet bättre o då fick jag dvd skivor med för o göra back upp skivor o där låg alla drivisar

2007-04-15 20:15
jag fick inga skivor med alls

nån som vet vart man kan hitta drivrutinerna? :(
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-04-15 20:34

Jag kan fråga en kompis , snart men en fråga vad kostar den jag e ute efter dator ( :  vad följde med , jag sckikar länk så fort min kompis get mej länken ( : lycka till !

2007-04-15 20:54
den kostar 6000:- på dustinhome då får du med trådlöst tangentbord / mus & en fjärrkontroll till vista

tack så mycket.

2007-04-15 20:58
testa hp supporten..
de har en live support på hp.com.
-- Mellanslagsanvändare --

2007-04-16 13:54
på hp's sida så finns det drivisar, men tyvärr bara till vista vad jag kunde se.

om du vet vad för prylar som sitter i datorn så kan du gå in på tillverkarna av produkterna och ladda ner deras drivrutiner. men tyvärr så kan detta vara ett lite osäkert sätt, då en hel del märkes-datorer alltför ofta har plomberade produkter i sig och man mer eller mindre är tvungen att köra på deras drivrutiner.

annars så har HP en support över telefon och även över e-mail tyckte jag det stod.
du får tycka vad du vill, bara du tycker som jag!

2007-04-17 14:20
ringde HP.

dom sa att datorn var "gjord" för vista, och nu när jag har installerat xp så har jag ingen garanti kvar på den tydligen.
så nu måste jag köpa en vista skiva, och använda det mot min vilja

jävla skit.

2007-04-17 17:24
Du är ju bara dum om du installerar xp när dom sagt åt dig att den är gjord för vista?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-17 17:31
installerade xp innan dom sa nånting.

jag va dum som inte kollade att det fanns drivrutiner innan.