I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med motorola v3xx

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2007-04-18 14:17

Problem med motorola v3xx

jag köpte en v3xx för kanske en månad sedan... problemen började när jag beställde ett nytt 3G simkort från comviq, jag kunde inte komma åt telefonboken utan att mobilen hängde sig. jag tänkte att det kanske var fel på det nya kortet och testade det i min brors mobil men den den jäveln funkade utmärkt?? men det störda är att sätter jag in ett annat sim i mobilen så kan jag accessa min telefonbok utan problem... iaf, jag går tillbaka till mediamarkt och frågar va som är fel, och dom säger att det solklart är det nya simkortet. andra simkort verkar ju fungera i den. så jag ringer comviq och ber dom skicka ett nytt till mej, vilket dom gör och jag fick det idag... men skämtet är ju att DET NYA SIMKORTET också gör att mobilen hänger sig i telefonboken? vad är det som är fel??? jag testade det nya sim'et i min brors mobil och det fungerar bra?