I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-28 14:25

stjärnor

Varför kommer det stjärnor när jag skriver mitt lösenord?

Fel på datan?

2007-05-28 14:28
Om någon sitter bredvid dig så är det ju bra att det blir stjärnor.
En säkerhetsgrej bara, inget fel på din dator.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-05-28 14:29
aa det är en bugg. det kan lösa sig om du formaterar C:, fast ibland brukar det gå med ett lite bättre tangentbord.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2007-05-28 14:31
??? erru dum på riktigt eller e det här ett skämt?? trodde alla visste att det kommer **** när man skriver lösenord, har alltid gjort det sen windows 95..?
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2007-05-28 15:29
Dd_Dj P12:

Vem har sagt att operativsystemet ser till att det blir stjärnor när man skriver in lösenord?

2007-05-28 21:25
men vadå... hur ska jag veta om jag skrivit lösenordet rätt om det kommer stjärnor istället?

2007-05-29 13:03
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2007-05-31 11:31
croZ

Ja, jag har verkligen inte sagt det.. men eftersom du drog upp det så är det operativet som ser till det.. vad skulle det annars vara?? o om du skulle verka smart och hacka ner på mej för att jag skrev "sedan windows 95" så menade jag faktist sedan de grundläggande operativen med lite mer avancerat grafiskt gränsnitt kom och eftersom jag inte har en aning om hur tidiga mac funkade så skrev jag windows för det är vad jag har erfarenhet av... bitch!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.