I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
stjärnor
Hobby & Fritid - Datorer & Teknik
Tillbaka till forumet
karree
2007-05-28 14:25
stjärnor
Varför kommer det stjärnor när jag skriver mitt lösenord?
Fel på datan?
feeble
Supporter
2007-05-28 14:28
Om någon sitter bredvid dig så är det ju bra att det blir stjärnor.
En säkerhetsgrej bara, inget fel på din dator.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Management
2007-05-28 14:29
aa det är en bugg. det kan lösa sig om du formaterar C:, fast ibland brukar det gå med ett lite bättre tangentbord.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Dd_Dj P36
Supporter
2007-05-28 14:31
??? erru dum på riktigt eller e det här ett skämt?? trodde alla visste att det kommer **** när man skriver lösenord, har alltid gjort det sen windows 95..?
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
croZ
2007-05-28 15:29
Dd_Dj P12:
Vem har sagt att operativsystemet ser till att det blir stjärnor när man skriver in lösenord?
karree
2007-05-28 21:25
men vadå... hur ska jag veta om jag skrivit lösenordet rätt om det kommer stjärnor istället?
mYspersSon
2007-05-29 13:03
Fail
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Dd_Dj P36
Supporter
2007-05-31 11:31
croZ
Ja, jag har verkligen inte sagt det.. men eftersom du drog upp det så är det operativet som ser till det.. vad skulle det annars vara?? o om du skulle verka smart och hacka ner på mej för att jag skrev "sedan windows 95" så menade jag faktist sedan de grundläggande operativen med lite mer avancerat grafiskt gränsnitt kom och eftersom jag inte har en aning om hur tidiga mac funkade så skrev jag windows för det är vad jag har erfarenhet av... bitch!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Tillbaka till forumet