I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ut brändningsprogram ? hjälp !

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-11-05 20:10

ut brändningsprogram ? hjälp !

Hej , jag laddar hem filmer , och när jag laddar hem är det inget problem , men jag vet inte hur jag ska bränna ut filmerna på dvdskivor , är det något program man behöver ? , Upskattar lite hjälp.

en milkobildekal ?

2007-11-05 20:16
jag trodde du var utbränd och ville veta nått rehabprogram
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-11-05 20:55
testa NERO BURNING ROM!

bränn inte ner rom dock...
 i get more pussy then panty!

2007-11-05 23:42
du behöver en dvd-spelare som kan bränna och installera drivrutinerna till den.

2007-11-06 00:20
Nero är ingen höjdare för att brinna image-filer, vilket dvd's vanligen och från början släpps som på Internet.

Brukar själv använda Alcohol 120% vilket funkar ypperligt. Observera att Nero kan bränna dessa filer, men det känns som att jag misslyckas med bränningar och får skadade skivor i det mycket oftare.

2007-11-06 01:21
hm, har aldrig fått en skadad skiva med nero. kanske funkar olika bra med olika brännare och deras olika drivare dock?

2007-11-06 08:27
jag skulle rekommendera dvd decrypter, smidigaste programmet någonsin för att bränna dvd.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2007-11-06 15:05
nero har jag aldrig någonsin haft problem med, och då bränner jag bara .img filmer.

2007-11-06 15:22
Verkar som att problemen existerade i tidigare versioner, sökt runt lite men hittar inget som tyder på att det inte ska fungera nu. Använder det ändå inte, men efter att inte ha hittat något beror det väl mest på att det är så plottrigt och omständigt

2007-11-06 15:26
ja, det är sant. typ burn, leta upp filen sen start.. fett drygt.

2007-11-06 15:32
Hum, kanske stämmer, kan inte kolla, finns inte på den här burken.

På den andra drogs i alla fall en jävla massa skit in, Nero Burning Rom, Express, lite diverse skitprogram, något Easystart med massa menyalternativ osv.

Alcohol och liknande öppnar ett fönster och sen bränner du..

2007-11-06 18:02
håller med johanone Nero är pissdåligt på att bränna .img filer... iaf för mig det är dessutom ganska omstädigt jämfört med andra brännar program...
Omae wa jowai

2007-11-06 19:48
ImgBurn är även det ett ypperligt alternativ till att bränna och skapa imagefiler.

now you know!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-07 02:16
När jag bränner img filer med mera andvänder jag poweriso för palla tanka hem nero på ett antal 100 mb när ett program på 10 mb gör samma sak och är mycket smidigare..

Så Poweriso rekomenderar jag och har f.ö många andra funktioner som tex mounta Iso och img filer..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger