I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker en (riktigt) duktig programmerare.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2007-11-26 16:47

Söker en (riktigt) duktig programmerare.

Det är så här att jag vill busa lite med mina kompisar och jag söker en programmerare som kan göra trojaner, men inte genom den vanliga .exe/zip-vägen utan t.ex. .avi-, .mp3- och även möjligtvis .bmp-filer.

Jag vet att det är svårt, att man måste hitta någon bugg eller exploita någon bugg för att det ska kunna gå (vad jag har hört) och ingen av mina kompisar, som ändå är helt okej på datorer, är i närheten av att förstå vad jag är ute efter.

Jag betalar självklart (bra) för väl utfört arbete.

Detta ska vara privat och inte bli något program ni ska lansera, det är i stort sett bara jag som ska ha det, och därför vill jag ta syftet med programmet privat och inte skrivas här i tråden.

Men ni som undrar, det ska inte bli någon virus-epedemi, jag ska inte skicka trojaner till alla i hela världen och jag (och ingen annan heller) kommer kunna göra något för att 'hacka' er dator. Kort sagt, inget olagligt syfte.

Ingen keyloggning, ingen "netbus-effekt".

Not a follower, so Twitter has never been an option.