I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

egen musik till spel

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-12-02 04:24

egen musik till spel

Tjenare.
Jag undrar om man kan lägga in egen musik till spel.. jag vill ha det i det här läget till Freak Out Extreme Freeride.
Jag har gått i mappen jag instalerade spelet och in på musik och sånt. det ända som ligger i den mappen är en FSB-fil (?)

Går det på något sätt att få in musik i spelet eller är det helt omöjligt?

Medans svensson åt plankstek!

2007-12-02 06:16
Det enklaste vore väl att stänga av musiken i spelet och spela upp musiken du vill ha i en extern spelare (t.ex. winamp eller itunes).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-02 14:21
precis, sänk musiken och höj ljudeffekterna istället och kör musik via winamp/itunes
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-12-02 19:38
det skulle jag kunna göra men då blir det inte synkat med spelet...
ingen som vet något program?

2007-12-02 19:40
modern P0: får jag fråga dig vad du menar med att du vill ha din egna musik syncat i spelet?
http://www.sthlmmd.se

2007-12-02 20:00
i spelet så är det så att låten pausas när jag trycker på tex. ESC. OCh så skulle jag vilja ha det men med egna låtar om du förstår. Och då tänkte jag att om jag drar ihop en spellista i FSB-format och sen lägger in i music mappen i spelet så kanske det blir som musiken som följde med.
You see?

2007-12-02 20:06
leta i mappen du installerat spelet i.. sen letar du typ upp sounds, tar bort alla andra ljudfiler och lägger in egna.. det är väl bara testa lite!
kanske inte går till precis alla spel.. men typ gta och sånt ..
http://www.myspace.com/micman123

2007-12-02 20:16
ända filen som ligger i den mappen är en FSB fil. Så jag undrade om någon har något program som gör såna filer.

2007-12-05 12:14
Då lugnar vi ner oss med påhoppen...

TRÅD RENSAD!