I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fler Bildskärmar DVI -> HDMI

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2007-12-12 21:56

Fler Bildskärmar DVI -> HDMI

nu har hela dagen gått, jag är sämst och trött på det här..

Jag har en sony kld46w2000 och har haft en vga-kabel ansluten till den för att se serier osv. sen fick jag för mig att köpa en dvi-hdmi kabel, för jag har en dvi-utgång på mitt grafikkort ( Radeon X800 ) så jag trodde inte det skulle bli några problem.

Jag har googlat och allt, så inga såna tips.

Jag gick in som vanligt, egenskaper på bildskärmen, sen inställningar och så avancerat

har alltid haft 10 flickar där ungefär, bla "bildskärmar" där jag gick in. den hittade min tv och jag trodde allt var frid och fröjd.

men jag aktiverade den, min datorskärm stängdes av och jag hittade inget på mina av-kanaler på tvn. jag fick starta i felsäkert läge och avaktivera en av skärmarna, den primära, för att komma in och se skrivbordet igen..

och sen har det hållt på så, har installerat om alla drivrutiner och lekt men nu har jag bara 5 vanliga flikar under avancerat och försöker jag koppla in den i DVI uttaget släcks min vanliga skärm

vet inte riktigt hur mer jag kan förklara nu, har ni frågor så ställ dem gärna.

hur gör djur ?! :S
och hur får jag tillbaka alla andra flikar? har ju gått igenom drivrutinerna.