I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-21 21:23

Creative Zen

Hej Hej, Köpte en creative Zen 4gb mp3spelare på onoff för någon vecka sedan, men den får ingen kontakt med datorer utan den bara blinkar vitt en kort stund när man har kopplat in de, har installerat alla program som man skulle men funkar inte iaf, någon som vet vad som kan vara felet?

Hojt!

2008-01-22 01:17
Jag hade ett jävla helvete när jag fick min.. har en Zen Plus 2gb.

Först kände den av mp3spelaren och visade den i vanlig ordning som en extra disk. Men efter jag hade installerat alla program så förlorade jag kontakten, sökte runt på forum och grejer utan resultat. Tror att mitt problem löste sig när jag tog bort spelare, startade om datorn, resettade spelaren och satte i den igen.

best f luck!
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-22 17:38
aa jag resettade min oxå och då hittade datorn den men skärmen är helt jävla vit bara, ska in till butiken iomrn och byta skiten
Hojt!

2008-01-22 18:47
Jag har en Zen Plus 2GB, har aldrig haft några problem med den under det senaste halvåret. Riktigt bekväm att ha när man tränar då den är, så gott som, tyngdlös och aldrig gör sig påmind. Låter som om att du har (miss)lyckats att få en dålig spelare, sådant händer. Du borde kunna byta på garantin.

Skicka INTE in på reparation!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-11-06 21:44
Jag har en creative zen x-fi 16gb, men min macbook hittar den inte när jag ansluter den. Är det så att creative har gjort en anti mac spelare eller är det fel på just denna?