I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[MSN-Virus] picture_039_JPeG.zip

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-01-22 22:58

[MSN-Virus] picture_039_JPeG.zip

"no I dont. I think my eyes look crooked :( I mean look at this one. its even worse."


en vän till mig har blivit drabbad av detta helvetet som hela tiden försöker skicka en fil som heter picture_039_JPeG.zip (108 kB)

Har försökt göra allt hjälpa honom få bort det genom att länka honom till fixes etc som man får råd via andra forum som jag hittade på google men ingenting verkar fungera. Ett tag var dock viruset borta men nu är det tillbaka på något vis och min vän börjar tro att det på något sätt skickas till mig via hans kontakter på hans msn som har viruset eftersom han påstår att han inte har viruset kvar på sin egen dator.

Hur som helst hade det varit trevligt med ett slut på detta, hjälp mig och min vän whoa!

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.