I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

har access till typ 4 datorer i mitt lägenhetshus.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-03-03 00:39

har access till typ 4 datorer i mitt lägenhetshus.

haha jag kommer åt deras delade mappar. det här är stört. varför gör jag det? är det för att dom har trådlöst nätverk?

2008-03-03 00:41
ja, det är för att dom har trådlöst nätverk.
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-03-03 00:42
stört. hur fixar jag så att jag INTE kommer åt deras delade mappar?

2008-03-03 00:43
antar att du måste låsa ditt nätverk på nått sätt.
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2008-03-03 00:46
kör du ett trådlöst nätverk? vad har du för sorts uppkoppling? jag kan se ca 20+ datorer med bredband2 fiber.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2008-03-03 00:48
10mbit, ej trådlöst.

2008-03-03 01:06
har samma grej. kollade workgroupen. säkert 20datorer i mshome. workgroup är låst. arbetsgrupp finns ett par st. sen är det massa märkliga grupper. kmr dock bara åt vissa datorer. bla en polack som verkar älska sina muskler:D
coolt. märkte det idag också
Bmtf

2008-03-03 01:30
lägenhet = router = hejsan..
Johan Spinnell<br>www.eyesharp.se<br>[email protected]

2008-03-03 01:33
joex

hahahahahah...galet....

skriv ut o sätt upp i trapphuset..kolla ut genom kikhålet o se hans reaktion
vi är överallt!

2008-03-03 02:33
hahahaha
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2008-03-03 03:43
Vilka spratt man kan spela, jag skulle leka något hemligt psyko.
Shit bre

2008-03-03 04:29
jag skulle nog bara runka till tanken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 09:50
delade mappar, menar dom som e automatisk delade i nätverket? I sånna fall kan du ändra i mapparna och lägga in prylar ta bort m.m. ;)

Du kan inte ordna så du inte kommer åt deras mappar om du inte säger till dom att ordna det själv eller låter bli men det förstör ju allt det roliga.

Sätt upp en lapp efter att ha mixtrat omkring så det blir ett trapphus möte om saken och smyg filma erat möte, sen lägger du upp filmen, nåt sånt kanske.

Sjukaste e folk som delar ut mina mottagna filer och liknande mappar på DC

2008-03-03 10:16
En gång i tiden när jag grannsurfade hittade jag ett brev till försäkringskassan med personens namn på, kollade upp så att det stämde med en lokal address, sedan gjorde jag ett utdrag från SPAR-registret med personnummer o.s.v. och mountade personens skrivare och lät hans dator skriva ut det. Synd att han inte hade en webcam man kunde glott på .(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2008-03-03 11:02
Det finns inget roligare än att ta sig in på oskyddade nätverk och byta lösenord och sånt småbusigt. Precis som amfetaminpsykos säger så skulle man gärna titta på folks miner i webcam :)

2008-03-03 11:37
amfetaminpsykos X27

ja, well, exakt HELA poängen försvinner ju när du inte ser det eller är med själv. Ungefär samma som att ta någons tandborste och dra i arslet och sen gå hem och mysa av tanken.

2008-03-03 11:44
HAHAHA, jag å min polare gick in i ens dator å la massa bög porr å massa skit, sen ringde vi till hans farsa å sa att han hade massa porr (religös familj) han får inte sitta vid datorn än, å det här var på sommar lovet xD

Slå det om ni kan!
No you!
Graffare

2008-03-03 11:51
Nån som lever upp till sitt namn.

2008-03-03 12:41
Jag råkade ändra lösenord på en router som jag trodde var min. :(
jagvillocksåhaenblog.com

2008-03-03 12:50
hmm... hur fungerar det egentligen? om man inte har nätverksnyckel, eller ändå?

2008-03-03 14:03
mh jag sitter på BBB fiber. Hittar två st datorer i vista men kommer inte åt dom antagligen  blockade. Hur kommer ni åt alla dessa oskyddade nät....måste man själv skapa ett nätverk för att komma åt deras

2008-03-03 14:59
Nu är det hela inte riktigt lika roligt. Jag och två polare har alla fått vore wowkonton hackade. och allt är borta. två andra polare som bor i huset har fått sina visakort scammade. allt nu denna veckan. wowkontona inatt allihop. någon sitter säkert och loggar.

har en annan pc här jämte dock som en försöker ta sig in på hela tiden. dock är den skyddad av en hyfsad brandvägg verkar det som. har personens ip och namn så kanske är dags att leta upp honom. hoppas han ser vad jag skriver just nu med. dö isf (klena nätverkstönt!)

tror jag skippar posta upp polackens bilder. hur som helst är han ganska biffig.
Bmtf

2008-03-03 15:34
joex bara jag som tycker det är lite kul att du åker på din egen medicin:D

2008-03-03 16:47
klart de är lite kul. fast jag har ju inte gjort något med någon annans=). kanske ska överväga det. polizei lär ju inte kunna göra nått iaf. inte så att dom sätter sig i trapphuset med en lap och haxxar oO. ett ransakan är ju ljusår bort också. ska detektiva själv
Bmtf

2008-03-03 17:12
joex
haha vilka nötter!
Karlsson, ska vi dunka på dem?
- Lillebror (tjackmonster)

2008-03-03 22:23

När jag flyttade in  idetta jätte hus till hyreskomplex så fanns det massvis med nätverk. Allt öppet o fint.. Jag tattade deras bredband i några månader och stal lite filer :D Sen örja dom kicka ut mig hela tiden.. men dom verkade itne veta hur man lägger in en wpn kod. så jag gjorde det åt dom i deras routrar. MOHAHa  inte ens sett derars nätverk igen. Tror inte dom förstod att man kan reseta en router:P

Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2008-03-03 23:52
Hm jag ser 4 personer i vista men kan inte connecta till ngn...hur lyckas ni:P?

2008-03-04 02:18
passa dig så dom inte kommer på dej med detta det kan va olagligt dock om du gör nått radikalt som får dom o hamna i knipa
fuck you and have a nice day sucker