I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Funkar inte att radera sökord

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-03-19 19:02

Funkar inte att radera sökord

Är inte så speciellt hype på datorer och har ett dilemma.  Varför går det inte att radera dom ord man har sökt på?
I vanliga fall som i windows räcker det med att man trycker på sökfältet så kommer alla sökord upp och man kan radera dom man vill få bort. Men det funkar inte hos mig. Sitter på en dator med linux o KDE (?) om det kan vara till någon hjälp.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-19 20:42
ctrl - shift - delete

Om du använder firefox.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-03-20 07:35
luthgr3n

Nej, jag använder inte firefox utan det här KDE's webbläsare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-20 12:39
börja använd safari, den har en inbyggd "privat surfning" funktion till porrsurfning
jag har alltid rätt.

2008-03-20 18:12
Skriv första bokstaven i ordet > tryck neråt med pilarna till ordet > klicka på delete > voila!

2008-03-25 10:16
ja mellanöl. sådär gör man i vanliga fall, men som sagt. Det funkar inte.

2008-03-26 14:07
verktyg->inställningar->rensa historik/känslig data/ insert liknande ord här?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-04-05 19:31
ohhh fuck. Nu måste jag jag verkligen få reda på hur man raderar. Skrev in lösenord istället för användarnamn och det går inte att radera. jävla skit.

2008-04-08 17:18
Om det kommer upp en sån där meny med saker man har sökt på kan man föra musen över en av dem, och trycka in Shift-Delete. Kanske funkar.
Beat the odds like an abusive freak show owner