I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flashig Meny till Sony Ericsson W610i / K850i

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-05-01 22:53

Flashig Meny till Sony Ericsson W610i / K850i

Tjena tjena. Jag var inne på youtube och kollade runt så hittade jag detta.
Hur kan det här vara möjligt ?? Jag har aldrig sett sånna teman förut, har ni det ?
Ända sen jag såg den här videon så har jag försökt att söka på google och på DC
men jag hittar ingenting. Är det någon utav er möjligtvis som har eller som vet
vart det finns sånna där teman ? Finns ju en bra sida som heter www.zedge.net och där får man ladda hem gratis till telefonerna men finns inga sånna där teman.
Någon som vill hjälpa mig att leta ? Är säker på att ni som läser detta är också sugna
på att ha sånna teman i luren. Snälla, skulle vara jävligt snällt om ni hjälper till!!

"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"

2008-05-01 23:25
Det är inte bara temat som gör det du måste ändra saker i mobilens filsystem typ = jobbigt och om man inte vet vad man håller på med så kan man fucka luren :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-01 23:51
mm någon får hitta dom dära allså (;
 www.RekFoto.se

2008-05-02 10:05
Fattar inte....

Men så länge det är till din telefon så går det att ha teman.
En bra sida för att ladda hem teman till SE, Nokia etc. etc.

www.mobile9.com

Jag tankar mina teman därifrån till min k800i när jag känner att jag ledsnat på det jag har idag..

-- Mellanslagsanvändare --

2008-05-02 11:59
S-Line: Men hur ändrar man sånt då ? Finns det typ instruktioner för sånt ?

Lexikon:
Bra att du håller med mig!!

Sick Boy:
Men det lär ju inte finnas teman som finns på videon ?
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"

2008-05-02 12:32
Sick Boy: Precis, det är vad jag snackar om! Flash Teman och det finns på sidan som du länkade. Jag tankade hem och jag fick in dom till telefonen. Nästa problem är hur man använder dom ? Jag öppnade ett tema i telefonen och då stog det såhär "Något är fel på den sida som du försöker öppna. Välj en annan länk". ? Jag förstår ingenting. Någon som är lite vassare på detta ?

2008-05-02 12:35
Oftast när man har ett tema så är det i formatet .thm men på dom här flashteman är det .swf
Hur konstigt som helst.

2008-05-02 17:23
man måste använda XS++ för att få igång flash teman.

här är en tutorial på hur man gör
 www.RekFoto.se

2008-05-02 17:56
finns även en video tutrial men ja tappade bort adressen..

Men får det inte att funka till min w660i ;O .. jag vill ju ha flash teman :/ bör ju finnas någon på whoa som kan detta!
 www.RekFoto.se

2008-05-03 10:17
Lexicon: Thanks man, jag ska kolla det där.

2008-05-03 11:03
Jag får inte ner skiten, vill ju inte börja ladda.. Någon som kan ladda ner och kasta upp den här på speedy ?

2008-05-03 11:50
Okej! Jag har laddat hem "programet" som heter XS++ MEN man måste även ha USB Flash Drivers. Så går jag in där han länkar men står att jag inte har tillåtelse att ladda hem det.
Den sidan är ju bra, men vetefan vart man kan ladda hem annars skiten.

2008-05-04 17:02
vadå måste ha USB flash drivers? såg jag inget om hehe. men programmet verkar inte funka till min w660i dock.
 www.RekFoto.se

2008-05-20 16:54
Guide hittar ni här: LÄNK
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2008-05-20 17:13
så grymma var dom inte...lär väl dra sjukt mkt batteri?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 09:19
De drar inte mer batteri än andra teman.

2008-05-21 18:40
jobbigt att man måste bli medlem och vad jobbig tutorial :( kan det inte bara vara klick klick klart.
 www.RekFoto.se

2008-05-25 01:15
det där första equileser temat han hade, där menyerna vad i hoppande bars eller vad man ska kalla dom, har min kommpis. vet dock inte vart han fick tag på den