"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Ja, man ska ju vänta tills dess!
jagvillocksåhaenblog.com
Okej, jag laddade ner. Va fan, hur lyckas de? Blir snabbare och snabbare hela tiden. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Hehe du kan ju såklart ladda ner det igen sen ikväll så räknas det! :) Längtar bara tills alla plugins och teman är uppdaterade helt.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Vet inte exakt vad jag tycker om det än...
•pave paradise•
Webmaster
2008-06-17 18:42
Kolla till höger. Dykler upp banner då och då nu. Tyvärr verkar ju http://www.spreadfirefox.com har lite scalability problem just nu ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
bara jag som inte fattar hur man laddar ner 3.0? :(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Webmaster
2008-06-17 18:57
mattheew: Vänta 5-10 min så ska det gå att ladda från deras vanliga sida ..
Thx :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Webmaster
2008-06-17 19:03
Fast den är visst död nu hehe. Många som vill vara först ..
haha, fan va illa. Kommer fortfarande inte in.
...och det är det som är så fint med whoa!
hah. ska dom slå rekord må dom ju fan ha servrar som pallar.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Webmaster
2008-06-17 19:17
Ja, det är faktiskt lite korkat. Dom borde gjort nån variant där dom öppna upp lite olika tider runt om i världen eller nåt .. vet ifan.
Eller så slår dom rekord och får fler nerladdningar än dom rustat upp för? :)
Webmaster
2008-06-17 19:32
Manuell DDos hehe.
Hehe, rätt misslyckat detta måste jag säga. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Ja detta är lite pinsamt faktiskt. Får vänta till ikvälll.
Min version funkar finfint.
•pave paradise•
Nu fungerar det halvt i alla fall. Fick ett nytt e-mail. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Jag fick ner utan problem från Mozilla!
jagvillocksåhaenblog.com
Vitsen försvinner ju om man laddar ner från mozilla. Måste ju ladda hem så det räknas! :)
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
vafan d står ju 2.0.0.14 på alla!?
Webmaster
2008-06-17 22:44
Klicka på bannersarna .. då kanske jag får en t-shirt haha.
Oookeeej...
då ska vi se, känns som att Whoa laddas lite segare i Firefox 3.
Dock det jag undrar över att jag vid uppstarten första gången så skickas man till sidan:
Länk till http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/3.0/firstrun/ Och där står texten:
Thank you for helping test this third Firefox 3 release candidate! This preview release is being made available for testing purposes only. Bara klantigt eller kommer det komma en RC4?
Bara jag som tycker designen av knapparna är mycket fulare?
Kul att man kan se hur många i varje land som laddat ner. Namibia: 1, Kongo 2. Konstigt att indien har så få downloads..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Edit: Niger 1 (Namibia 33) :P
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Jag ser ingen som helst skillnad. Men sen är jag inte nitpicking typen heller. :) Finns säkert något som ser annorlunda ut.
jagvillocksåhaenblog.com
Hehe. Gullig banner där. Ser att det är fjuttiga ~22K som laddat ner i Sverige. Vad är detta? Fast de kanske går på .se .com och sådant där vilket skulle kunna förklara en del! På Åland är det 37 stycken. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Webmaster
2008-06-18 08:02
Kolla
Ohsohighech för lite info om nyheter, och kanske även ett och annat tips om man vill "ha det som förr".
Det som jag framförallt gillar är att den har en bättre minneshantering.
Kaneida Låter mysko det där. Skulle nog rekommendera dig att ladda ner igen ..
(Inlägget ändrat av Stuck 2008-06-18 08:02:20)
Tar FF inte längre 450MB ram eller? Hmm 80 nu.
jagvillocksåhaenblog.com
Webmaster
2008-06-18 10:16
Midas: Det är en av de absolut största förbättringarna. Jag har faktiskt inte haft problem med att FF slöar ner hela burken sedan jag installera FF3 (började på beta 3 tror jag)..
Verkar käka mindre ja. Bara 100 nu, får se när jag är hemma med 10 tabs. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Hemmaburken har 208 tabs igång 586 mb ramanvändning med FF2, varit så i 1½ vecka. Snart blire och stresstesta FF3
Är addonsen man har kvar om man installerar 3.0?
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
208 tabs? Lite porr i varje? Ja, om de är kompatibla. Alla jag har fanns uppdaterade eller fungerande.
jagvillocksåhaenblog.com
Nu har räknaren stannat.. Totalt: 10505987 10.5 miljoner är jäävligt många :)
För Skåne! Svenskjävel!
RC2 MD5 Checksum: c971bb2273d24d62dd15dcdbd6030ea3 RC3 MD5 Checksum: c971bb2273d24d62dd15dcdbd6030ea3 Final MD5 Checksum: c971bb2273d24d62dd15dcdbd6030ea3 hmmm....
För Skåne! Svenskjävel!
Finns det fortfarande inga skins till 3.0? Standarden var ju råful xD
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Jag tycker den är helt okej, förutom gröna knapparna.
jagvillocksåhaenblog.com
Lamt av Sverige att inte komma upp i 100 000 stycken nedladdningar... Var är nörderiet? Norge och Finland 70K och Danmark 60K gör ju att SVeriges 90K framstår som lite.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Opera ftw ;)
Up and Atom!
acc.umu.se :D går du på umu?
cry me a river! --> thcrew