I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Laptopen låter som en bil ??

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-06-21 17:14

Laptopen låter som en bil ??

Jag är jätterädd att min data bara ska lägga av närsomhelst, det börjar låta jättehögt ifrån den titt som tätt. Låter lite som en bil lr motorcykel när man glömt växla upp haha. Vet nån vad det kan vara för nåt? Det låter verkligen stört.

2008-06-22 12:21
Det kan vara att den inte får tillräckligt med luft, och försöker kyla ned sig genom att varva med fläktarna.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-06-23 14:02
den står på ett bord vid fönstret, den får lika mkt luft de nalltid fått så vet inte om det kan vara det men tack för svaret. =)

2008-06-23 16:27
Hmm.. Låter isåfall konstigt.
Kanske dum fråga, men har du kollat så att luftinsläppen inte är fulla med damm? Var iaf orsaken på min stationära dator för ett par år sedan.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-06-23 16:34
dammsugare är ett underskattat datorverktyg. bara sug i fläktintaget, kan även blåsa manuellt o se om det är dammigt. vill du gå hitech kan du ju alltid skruva upp och dammsuga, skulle nog inte rekommendera det då många laptops e svåra att få ihop igen.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.