I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Få reda på mitt kontonummer?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-06-26 22:37

Få reda på mitt kontonummer?

Jag vill få reda på mitt konto nummer, morsan ska sätta in pengar. Men jag vet inte vart jag lagt brevet med kontonummrent. Det enda jag lyckats hitta är papprena till kontokortet men jag hittar inte några nummer till insättning? Finns det nått sätt att få reda på sitt bank/kontonummer nu akut? Jag har nordea btw. Tacksam för svar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2008-06-26 22:56
Om du har personkonto i Nordea så är kontonumret ditt personnummer, alla tio siffror utan bindesstreck. Clearingnummer 3300.

Registrerade du kontot för länge sen så kanske det är nåt randomnummer, men dom har kört på personnummer senaste åren iaf.

2008-06-26 23:36
Registrerade du kontot för länge sen så kanske det är nåt randomnummer, men dom har kört på personnummer senaste åren iaf.

Exakt. Jag har något jobbigt nummer helt på random.
...
Vad du kan göra är att dra till banken med ditt leg, så får du kontonumret direkt av killen/tjejen i kassan. Nog smidigaste sättet.
Eller om du har så att du kan logga in på din internetbank, men det hade du nog tänkt på isåfall.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2008-06-27 09:54
Tack för svaren.

Jag vet att jag inte har mitt personnummer jag kommer ihåg att jag hadde också random nummer bara. Men jag får vel tralla ner till banken idag som U-Nas sa, men tackar så mycket för hjälpen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.