I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon här som jobbar på Telia Kundtjänst?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-08-23 16:25

Någon här som jobbar på Telia Kundtjänst?

Skulle gärna komma i kontakt med nån där, är detta fel forum så får ni gärna flytta tråden.

Det börja med att jag fick in Fiber igår, (fre) runt lunch, sen ringde jag till Kundtjänst och beställde i denna ordning, IPTelefoni, Bredbandet gick enkelt via tp sladden och websajten ja kom till direkt, och så beställde jag ett paket kanalpaket stor och canal+ och skulle få en box den nya på köpet för dom vi fick installerade här igår var dom gamla.

Först pratade jag med en rätt "speedad" tjej eller va man ska kalla det, hon rabblade igenom allt på typ 2 min och lovade och fixa allt... nya kanalerna skulle va igång om nån timma..

Sen funkade det inte så ja ringde och pratade med en annan snubbe då, mer seriös verkade han och GARANTERADE att jag skulle ha alla kanalerna 16:00.

Kollade en gång till igår vid 17.30 tiden innan jag stack då hade inte kanalerna kommit in.

Vaknar upp idag och tror ju självklart att det lösts under natten, men givetvis så har det inte det varpå ja ringer in till kundtjänsten igen och pratar med en annan snubbe nu som verkar mer seriös. Han påstår att varken tjejen jag pratade med eller killen hade registrerat nånting i mitt namn, alltså dom ljög rakt upp i mitt ansikte? Och han sa att de ska funka 16:00 men nu 16:00 dan efter funkar det inte. Ja har ju givetvis försökt ringa idag och då kom dom med dåliga bortförklaringar och sa att jag får vänta på min post och den ena med det andra.

Jag sa att eftersom jag blivit ganska dåligt behandlad kunde dom väl åtminstone försöka hjälpa mig med kanalerna, men icke, tvärnej... Sen frågade jag också varför inte Playstation3 funkade men då sa han att det får jag ringa och fråga dom... Nu vet ja knappt var ja står för ja har inte fått nån mail eller nått av dom. Och erbjudandet om det paketet jag beställt går ut om nån dag.. Har jag bara haft otur med dom jag pratat med, eller finns det nån vänlig själ här som jobbar på Telia eller liknanade som kan hjälpa mig, bäst vore ju Telia :)