Mozillas senaste update och navigeringsfält

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

Mozillas senaste update och navigeringsfält

Tjo. Idag så när jag var inne och letade efter fakta på nätet så fick jag en pop up om en ny update för mozilla,så givetvis laddade jag ner den. Men när allt var klart och installerat så hade en stor del av sajter som jag besökt försvunnit från navigeringsfältet. Det nya navigerinsfältet för övrigt tycker jag suger och verkar skumt. Finns det något sätt att få tbx sitt gamla navigeringsfält? Gillar nya looken med senaste updaten,allt är bra förutom detta med navigeringsfältet:/

Meep meep
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Vet tyvärr inte hur man fixar tillbaka det gamla fältet, men stör mig på att den anser mellanslag vara samma typ av interpunktion som punkt, komma o.s.v.

Om man skrev fel i tidigare versioner och råkade skriva "fel , här" kunde man ctrl+vänsterpil till innan kommat (precis som i alla andra program som hanterar text (förutom texteditorn)) och köra backspace, men i den nya upplagan hamnar man efter l:et. Varför bryta industristandard? ;(

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Ja ffs,vill ha tillbaks det gamla fältet,nya är bara...fubar.
Meep meep
Jag har också ett problem.. När jag skriver in en "ny" hemsida i adressfältet(?) så sparas den inte utan jag måste skriva in det varje gång. Är det någonstans jag måste in och ändra i inställningar?
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!