I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

regga hemsidedomän under falskt namn?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

Skivsamlare

2008-09-03 14:10

regga hemsidedomän under falskt namn?

Tänkte regga ett domän / hotell men fastnade framför "skriv in dina uppgifter"-sidan.

Nu tänker jag förvisso inte droppa bombskisser och barnporr utan är bara allmänt emot att lämna ut personuppgifter på nätet. Finns det någon anledning till att vara ärlig i formuläret eller kan jag bara skriva annat efternamn och 4 sista?

fair enough..
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2008-09-03 14:27
Om webbhotellet av nån anledning skulle få reda på att det inte är ditt namn / dina siffror så skulle de stänga av dig omgående och risk finns att de skulle kräva ersättning för extraarbetet. Testa att läsa avtalet så står det säkert nån fin liten passage där.
Risk finns även att de kollar upp infon innan du överhuvudtaget får tillgång till domänen.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Skivsamlare

2008-09-03 15:09
Såg att One hade chatt-support. Tydligen så kommer jag stå som holder ifall man kollar upp domänet på whois. Kanske blir till att beställa ändå, är nog dags att droppa "sökbar på internet"-nojjan lite...
fair enough..

2008-09-03 18:51
ja, det är nog dags för det nu.
 i get more pussy then panty!

2008-09-04 18:41
välj en domän som inte visar namn på whoisen helt enkelt
.nu domäner har väll så har jag för mig, värre med .com osv
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Redaktionen

2008-09-05 09:40
äh.. FRA is the shit..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
Skivsamlare

2008-09-05 10:36
Pusherman

Whoa.nu är inte särskillt hemligt på whois..
Fundrar på att regga sidan på min brorson, undrar om det finns nån åldergräns för
domän?
fair enough..