I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

COM port och ansluta mobil

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-11-12 17:57

COM port och ansluta mobil

Sitter pa en laptop med utlandskt sprak och forsoker ansluta en Samsung SGH/U800 mobil. Har en CD som jag har installerat ett program med men jag far ingen kontakt med datorn via USB. I programmet star det Ingen kontakt eller liknande hela tiden, kvittar vilken port man testar men vid ett tillfalle stod det nagot om att man skulle stanga en eller flera andra COM portar som anvandes. Vad ar det egentligen och hur stanger jag dem? Jag har bland annat ryckt ut det tradlosa internetet och har inget annat haft anslutet till USB forutom mobilen utan resultat.

Jag har googlat lite pa COM portar men har inte fatt tag pa nagon information som kan hjalpa mig. Har aven last igenom manualen dar det inte star nagonting om detta...

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.