En Ipod fråga...

Har dumt nog råkat radera mitt Itunes bibliotek. Så nu är min fråga hur jag gör om jag vill synkronisera mitt Itunesbiblioket TILL min Ipodspelare. För mig går det bara tvärtom och det vill jag ju absolut inte.

Tack på förhand!
/E

(Inlägget ändrat av chisel 2009-04-13 17:23:46)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
say what?
Jag har en iphone (antar att det är detsamma med ipods) och om du har raderat bibloteket så har synken typ "förstörts".
Så blev det iaf för mig och jag fick göra om allt, alltså lägga in alla låtar igen :/
rip stephen perry
A.S.N.O.M
E det verkligen så??

Men alltså, jag trodde att en del av tjusningen med itunes och ipod var att man skulle kunna koppla in sin ipodspelare i vilken itunesspelare som helst och att ens låtar skulle dyka upp där då (har bara prövat med min egen dator så har inte kunnat testa denna teori i verkligheten).

Så det betyder alltså att jag också måste börja om från början då?? Har ju låtar där som jag inte har nån aning om vart jag fått ifrån=(

Så var iaf fallet för mig. Vart helt paff/förbannad när jag insåg att jag skulle behöva lägga in allt igen efter jag formaterat om datorn.
Man skulle ju kunna tro att apple hade kunnat fixat detta något smidigare
rip stephen perry
A.S.N.O.M
alltså, det är ju just det med itunes att man ej kan föra över låtar hur som helst med p.g.a att dom säljer musik via itunes, alltså, du köper musik via itunes, stoppar in i din pod, tar till din polare å för över.
men det går ju att flytta över till datorn, men ej via itunes,
((MAAD))
Jaså? Det går alltså att föra över låtarna till datorn från ipoden på annat sätt?
aa, öppna den som flyttbar disk, sen går du in i mappalternativ och "visa dolda filer och mappar" sen kommer mappar fram med all musik. annars finns det även program som gör det lite smidigare, då filerna på ipoden är omdöpta när man flytter över dom till t.ex 3242CA34HF
((MAAD))
haha anledningen till att jag inte skaffade Ipod, Itunes ööhhh nej tack
http://www.aktivdemokrati.se/
itunes är ju dokk väldigt bra om man har musik och en ipod. då är det helt klart bäst,
fast om man ska flytta över musik till andra osv så går det ej via itunes, men på samma sätt som man gör med fattiglirare istället då,
((MAAD))
Aj da låter krångligt =/ men aja, skönt att det finns ett sätt iaf, får väl ta och försöka mig på det då
Länk till http://www.ilounge.com/index.php/articles/comments/copying-music-from-ipod-to-computer
där fanns det mkt matnyttig info om hur det sparas på podden och sedan längre ner massa länkar till diverse program och lösningar =)
((MAAD))
Oj, verkar ju va exakt vad jag behöver, tack!! =)
Fan, den sidan var inte till så stor hjälp ändå, det där funkade ju inte =(