Överföra filer från en ipod till en annan?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

Överföra filer från en ipod till en annan?

En kort fråga bara: Är det möjligt att överföra filer ifrån en ipod till en annan?

Måste man fixa nåt program eller nåt eller är det bara att köra?

Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
nej, de går inte.

du kan dock hämta hem filerna på iPoden, lägga in på en dator, lägga till låtarna i ett nytt bibliotek, lägga in på den nya iPoden.

men då raderas väl låtarna man har på den iPoden som får låtarna.
 i get more pussy then panty!
Hur får man över låtarna till datorn? Jag har hört att man måste ha något program där också för det det går ju inte vanligtvis.
det finns särskilda program som gör att du kan ta ut din musik från din ipod och lagra dom på datorn. från datorn kan du ju med itunes (eller nåt annat program) lägga in låtarna på en annan ipod om du så önskar. googla så skall du finna, eller kolla här t ex: Länk till http://alternativeto.net/desktop/sharepod/
vadå? jag dyster?
Rappare

2009-05-24 20:58
Gå in på "den här datorn" sen klickar du på ipod-icongrejen bla bla. Sen verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> Viosa dolda filer
limp

Kan du utveckla lite :), man hittar verktyg om man högerklickar och sen går in på egenskaper o sen verktyg, men det finns inget mappalternativ eller visning där.
Ripoff

om du har vista så skriv bara mappalternativ i sökrutan på startmenyn
Tror du mej inte? Fråga min mamma!