I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Knyta flera telefoner till blogg & Twitter - möjligt?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-08-02 15:56

Knyta flera telefoner till blogg & Twitter - möjligt?

Är det möjligt att knyta flera telefoner/telefonnummer till en blogg (blogspot.com) och en Twitter-sida? Någon som vet? Ser inte så ut men tänkte att det borde fan funka. Sökt mig galen i FAQ/Help-sektionerna på båda sidorna...

(Inlägget ändrat av Gogaku 2009-08-04 07:09:02)

2009-08-08 16:23
Vet inte riktigt vad du vill göra, men det finns ju massvis av mobilprogram för att hantera sådana tjänster, särskilt twitter.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-08-08 23:47
Endeavour han vill göra precis det han vill. Säg att ha en blogg/twittersida för flera användare a la en grupp människor som förmedlar det som hänt på en viss sida och inte på varsin sida. Verkar som dessa konton tillåter bara ett enda mobilnummer vara anknyten till sig.

Angående topic, tror wordpress.com tillåter flera användare publicera på en blogg. A la du skapar bloggen och söker på andra användare som ska få publicera nyheter där. Däremot vet jag inte om de har mobilt stöd. Lycka till!

Hade jag inte varit så lat hade jag utvecklat en tjänst för det här.

2009-08-09 17:07
kneida, äru proffs?

om ni har iPhones såg går det, det är inte kopplat till era telefonnr då.
 i get more pussy then panty!

2009-08-09 22:29
Kaneida: Ja, men det finns ju massvis av program till mobiltelefoner (även andra än iphone) som loggar in på vanligt vis snarare än att vara bundet till mobilnummer (antar man sms:ar in då?).

Detta är en av de bästa gratisprogrammen för nokia-lurar t.ex: Tweets60
Negative, negative.
Our destination is Gaza.