I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ati radeon hd 5450 + windows 7 hjälp

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2010-09-25 09:48

ati radeon hd 5450 + windows 7 hjälp

huittar fan inte drivisar någonstans någon som vet vart jag kan få tag på dem nyaste ? samt hur man fixar färgsystemet i windows 7 sitter på en 46lcd skärm och allt är jävligt grått tycker jag vill ha mer styrka och fyllighet i texten

2010-09-25 11:49
oh wow, vänta nu. sa du att du hade en 46tums lcd kopplad till datorn?????? fyhelvete så förbannat jävla coolt!!!!!111ett

Så, nu har du fått nämna det och fått lite respons, för du kan väl inte mena att du på allvar hade svårt att söka på "ati drivers" på google, vilket tar dig direkt till ATIs "Graphics Drivers & Software "
-sida
, där du matar in exakt samma tekniska data som du angav i inlägget och hamnar på en sida med alla tänkbara nedladdningsalternativ (win7, 64bit)? Eller...?

Att ditt svarta blir grått på skärmen tänker jag inte ens kommentera.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2010-09-25 11:52
har redan gjort det, självklart har inte funnit något bra alternativ som går att ladda ner man blir bara runtskickad till massa ställen, därför jag ber om hjälp. ifråga om färg kalibreringen så går det inte att kalibrera pga tvn jag sitter på därflr jag nämde det. det är win 7 64bit

2010-09-25 11:52
din sista länk droig jag ner igår och ladda ner den rekomenderade, men har fortf färgproblemen allt är jävligt ljust och grått. hur fixa+

2010-09-25 12:02
Framtida uppdateringar kan du göra via Catalyst Control Center eller via Windows update.

Att fixa med färginställningarna gör du i Catalyst Control Center, bildskärmsinställningarna i Windows eller på skärmen.

Du är inte måhända färgblind?
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"