I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Önskas: Hjälp med HTML blogg esse

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Groupie

2012-04-13 22:57

Önskas: Hjälp med HTML blogg esse

Hejsan!

Jag har länge kämpat på diverse hemsidor och youtubs om hur man skapar flikar/kategorier under sin header, jag har nu lyckats idag med att skapa mina flikar men jag kan inte förstå hur jag ska göra dom stora samt ändra färg och bakgrund på dom.

Och min drömm är att personen som besöker min blogg ska kunna se en kategori för sig, det vill säga att när du klickar på ÖRHÄNGEN så ska enbart alla örhängen komma upp, inte något annat.

Och mitt sista problem är att: hur man gör bilderna större i bloggen, är det möjligt?
eller har dom regler för hur stora dom får vara?



Okej det var dessa problem, jag har frågat hundratals personer online och ingen ville hjälpa mig, min blogg är inte avancerad på något sätt, allt jag behöver och verkligen drömmer om är snygga kategorier som fungerar så att jag kan kategorisera alla bilder jag har samt att ha dom stora bilderna så allt syns tydligt som ska visas upp.

Hoppas att du kan finna en stund att hjälpa mig på vägen för att realisera mina drömmar

Maila gärna.

Bless!

Everybody has the right to their own opinions. Never judge somebody based on their wants, needs, desires or feelings. It is what it is. Accept others truths or GSUM