App-tråden [Multi]

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

Poet

2012-04-26 12:02

App-tråden [Multi]

Så vilka appar rekommenderar ni att man bör ha? Kör själv på Android och har för tillfället svårt att hitta en app som kan spela avi-filer. Har ni något att rekommendera?

När ni listar en app ni rekommenderar, var god och säg vilket OS det är till.

Love!

www.wallyjohnson.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
http://www.videolan.org/vlc/download-android.html

Verkar som det kommer lösas relativt snart iaf :)

Själv kör jag en gammal Nokia N97 utan något support för bra appar så har inte så mycket att tillägga egentligen. När Galaxy S3 kommer ut så ändras det dock!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Skivsamlare

2012-04-27 12:03
Du behöver ingen app för .avi. Jag har slängt över ett par avsnitt och dom funkar felfritt i androids videospelare.

Pris: Gratis

Stitcher är en app för podcasts. Har ca 15 prenumerationer så det finns alltid nått nytt avsnitt när man ska lägga sig
fair enough...
Poet

2012-04-27 14:35
Varför vägrar det funka i min lur då? :(
www.wallyjohnson.se
Skivsamlare

2012-04-27 15:12
Vet inte, jag har aldrig haft problem med avi. Gå in på mina filer och navigera dig till videon du vill se så borde den öppnas i videospelaren. Annars kan rock player eller mobo player vara ett alternativ.
fair enough...
mx är reko och den jag använder nu.. jävligt smidig.. rockplayer var jag fast med i ett år.. avoid..

kan tillägga att en av funktionerna som är superior mx är spolning.. är värdelöst att försöka spola i rock men i mx swipar man bara.. fett värt..

Prova byt mellan hw och sen decoding om det inte funkar..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe
hw och sw..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe