I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-03-19 22:01

MGS: Twin Snakes

Jag fattar inte att ingen dragit upp det här än.

Spelet släpps nästa Fredag (26/3) och ingen har skrivit om det vad jag har sett.
Nu undrar jag, hur är era förväntningar på det?
Av det jag har sett så verkar det bli sjukt bra. Samma historia, men med lite nya grejer.
Så, berätta nu... hur tror ni att det blir?

"Does it count as pedophilia if the kid is dead?"

2004-03-19 22:06
Klart att folk har dragit upp det, använd sökfunktionen lite va? :P
jagvillocksåhaenblog.com

2004-03-19 23:32
jag tror att det kommer bli så jävla bra...helt annan spel känsla pga den nya feta grafiken..det var en av anledningarna att jag köpte game cube för 1 månad sen..vad är det som har ändrats (förutom grafiken), och hur mkt kommer det kosta?
"I Have No Name So Death Can't Find Me"

2004-03-19 23:45
Lite nya saker man kan göra (first person-view med pistol som i 2:an) samt saker jag inte kan berätta för att det klassas som spoiler. Men, ganska mycket skulle jag tro.
Man kan också hänga i räcken och sånt. Massa nya sekvenser, och nya konversationer.
Kosta? Ja du... olika beronde på vart.

2004-03-19 23:53
Förresten, ni som har sett trailern.
Vad tycker ni om Grey Fox's nya röst? Jag tycker faktiskt att den är bättre än den gamla.
Eller är det bara jag?

2004-03-20 03:01
grymt... när kommer snake eater!?
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!

2004-03-20 15:39
twin snakes är ju bara 2an upphottat. det är därför det inte har varit så mycket trådar om det.

Snake eater däremot kommer att bli guld, blir till att importera från USA :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-03-20 15:42
1:an Coke. :P
jagvillocksåhaenblog.com

2004-03-20 16:05
midas

är det ettan? hmm visar bara hur dålig koll jag har på gc ;)
tog för givet att det var tvåan det handlade om.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.