I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

X2-The Threat (PC) En fråga

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   
DJ

2004-04-02 10:00

X2-The Threat (PC) En fråga

Jag har nyligen köpt denna suveräna rymdsimulator. Har en fråga som jag inte lyckats hitta något svar på någonstans. Det är så att när jag är dockad på en rymdstation (el. dylikt) och vill kommunicera med någon på stationen uppstår problemet. Ni som har spelet, vet att när man väljer att kommunicera med någon på stationen kommer lite olika alternativ upp som man kan fråga om (varierar beroende på var i storyn man är och i vilket system.). Nu till frågan: Till vänster om de alternativ som dyker upp finns ju en rund cirkel som visar olika saker beroende på vad du har markerat (ex. din logga, en vara etc..). Skall det inte vara ett ansikte där när man kommunicerar? Det är bara en stillbild av "myrornas krig" för mig. Spelet flyter utan problem i övrigt.

Är detta en bugg eller behöver man uppgradera sitt skepp för att se ansikten eller skall det inte vara några ansikten?

Tack för seriösa svar!

4star - Cut the fuck up...