1.16 Tft
1.16 tft kommer imogon kl 12 , hört att dom nerfat destroyer , några mer skillnader?
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
ladder reset. ladder fix med mera kolla på deras hemsida så ser du alla förändringar demosskulle fö ökad build time bla
Åkatten... Ladder reset? Kanske skulle börja spela igen.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hörde lite imba rykten att apm70 ska få tillbaka lvl 50 men det går ju inte han kommer inte hitta ett game på månader då ;D
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
uppdaterar de roc också? börjar fan bli dags att köpa en ny skiva, den första sprack =/ jobbigt att vänta på no-cd varenda jävla uppdatering
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
jorå lvl 9 på 3/1 at 3v3 ;D skitlätt att levla
sen så har madfrog typ 27/3 och lvl 19 ^^
kolla på battle.net för information
kuken.. då får man vänta på nocd igen då
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
blir fan grinfärdig över att min skiva har pajjat =/ och nu när jag är ledig i 3 dagar
nocd har funnits sen i morse. inga problem...
najs, nu är froggen 1a :D igår hade han spelat 99 games på 2-3 dar haha
min klan mate har spöat lawn fury och mer kändisar :D
nAggAn plz...jag har spöad madfrog, twisted, heman etc...i 1on1 ja.
men sen upptäckte jag att man måste gå i skolan också
jag köpte tft idag.. så svårt att hitta matcher på nätterna i ROC
roc suger =) tft är roligare ^^
det visar sig ikväll =)
vad är den stora skillnaden?
Vad är Tft? kan man ladda ner det någonstans?
*snaark*
furder P13 Warcraft 3 - The Frozen Throne.. det är en expansion till wc3: roc.. du måste köpa för att spela på battle.net
jaha...det har jag ju :P.. jag visste bara inte förkortningen! Jag heter Furder där så det är inget problem för mig att spela det :P
*snaark*
mdubbelc P20 de största skillnaderna är väl nya byggnader, gubbar, 9 nya heros shopen i sin bas är nog den viktigaste förändringen och alla raser har varsin anti caster unit....
cbrrevolt en spelare som på sin tid var en av dom bäste i sverige...skiter i om du tror mig...jag vet att jag har gjort det.
snapis P62 va heter du på roc?=) vill kolla upp dig på battle.net
Tft är ett anal knullar spel! jag har bara min åsikt ^^!!!
*snaark*
jag har iaf typ 250/220 ;/ men men