I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GTA (SA) dam and blast

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-07-11 01:20

GTA (SA) dam and blast

någon som vet hur man ska göra på de uppdraget?:D när man ska flyga å landa eller hoppa fallskärm..gaah fattar inget

...

2005-07-11 07:47
du börjar ju med å ta ett plan i venturas å flyger till dammen (dam, whatever), sen måste du flyga förbannat högt och åka igenom en sån röd ring innan du kan hoppa av planet och därefter landa inom ett visst rött område (du kommer se det)...sen blir det å smyga å döda lite sen e det klart...

hoppas du förstod, e så förbannat trött så jag orkar inte skriva in i detalj..men nåt sånt e det i vilket fall :)

Lycka till ;)
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!

2005-07-11 22:59
Maddoc exakt!

Jag passar på att ställa en annan fråga, när man är på "riot" uppdraget ska man samla ihop några gangsters och hjälpa cesar.
Hur gör man så dom hänger på en?
"three can keep a secret if two are dead"

2005-07-11 23:14
Jag antar att du har PC:versionen ??

Då lägger du sikte över gängmedlemmen (vilket jag har på höger musknapp), sen trycker du på "G"...
sen skall det vara klart :)
Själva uppdraget vet jag inget om, har precis kommit dit oxå hehe
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!

2005-07-12 00:23
på uppdraget ska man bara följa cesar och döda , ganska många..
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2005-07-12 01:13
Maddoc tack!

Spela mera, helt fast i detta underbara spel

2005-07-12 08:50
Maddoc

taack :) de måste jag prova, har flygit så lågt som möjligt hela tiden å verkligen försökt hoppa haha :)

men tack så mycket :)
...

2005-07-12 23:03
hahah smart där:P kolla på radarn så ser du att det är en gul pil uppåt..då ska man upp vettu:)
Hojt!

2005-07-12 23:19
så klarat ut spelet!
Jäkligt roligt och spännande hela tiden

2005-07-14 14:30
haha men de fattade inte jag ju:D men..klarade det iaf igår. :) wohoo :) nu är det bara å fortsätta!
...

2005-07-16 01:16
det uppdraget suger .. ungefär lika hårt som när man ska möta och vända planet utanför venturas (döda dom dära hitmansen)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.