perfect dark zero
lirar ni de live? va tycks? själv tycker ja de e fett kul, men svårt fan, lyckas ofta hamna nånstans där 2 tyskar samarbetar mot mig. jaja va heter ni då? skulle va coolt å stöta på er dära
see the hitman a come..
okej nu kommer en dumm fråga från mig.. vilken konsol? hoppas de e GC asså... och en till fråga: om de e GC, borde jag köpa perfect dark eller nått utav metroid spelen först?
Watakushi: Microsoft köpte rare för 375 miljoner dollar för ett par år sedan. Men det här och Kameo är väl typ de första spelen de släpper sen de lämnade nintendo. Jag spelar ofta online, heter Tuoma. Kör mest infection och sånt haha! Brukar starta en 32 spelarserver och ösa loss. Får man snabbt sina 1000 kills.
"Men det här och Kameo är väl typ de första spelen de släpper sen de lämnade nintendo." Grabbed by the ghoulies, Conker? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha räknas de som riktiga spel? =)
hehe nä de gör dom no fan inte, va e infection? ja har bara lirat killcount än så länge, och nån onslaught men hadde ingen aning om va de gick ut på, om de nu hette så, att va på team me 2 st som snacka franska va väll sådär oxå. ja heter Makabone
see the hitman a come..
infection så är ena laget skelett och andra laget människor. Skeletten är svagare och börjar bara med pistol. Då hela människorlaget är skelett (infected) så börjar det om med mosatta lag. Målet är för antingen människorna att ha minst en överlevande då ronden är slut och för skeletten att få hela människolaget infected.
Klart som fan dem räknas som spel, varför skulle dem inte göra det? Stopp smokin' the gaaanjaa :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det värt å köpa en xbox och perfect dark? hört storyn och ain e dålig
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Hmm.. Jag har då alltid haft kul i storymode... Körde iofs direkt på secret agent så man inte bara kan springa igenom det.
haha ja kör på agent å ligger bara på uppdrag 8, fastnar ju på å köra live hela tiden
see the hitman a come..
va har ni för rating? ja har fan fortfarande bara 1 L-BiaN om du frågar mig så e dom fan de, ja får leta efter noobs så ja kan få mörda lite :)
see the hitman a come..
varför kan ja it skjuta genom tjockare vägar me shockwave som i de tpå 64 *besviken*
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
kan man inte ställa ner så inte gubbarna tål så mkt?
Nej, bli bättre, skjut i huvudet, välj rätt vapen osv. Har bara 3 banor kvar på perfect agent nu, sen blir det daaaaaaaark =D
men så sämst, det är ju roligare om man kan köra att man dör av ett skott
Kör utan armor då, i princip alla rena headshots dödar direkt då. Får du bara bli bra =P
vars ändrar man det? i vapen menyn?
kör infected johnnys favvo :) skelleten dör lätt, blir jobbit närom e många bara
see the hitman a come..
Ja men har man bara en bra taktik är det baggis, tyvärr är ju 90% av de man lirar med online hjärndöda och springer runt hela banan. vad heter du på live? vet inte om jag har dig?
jag? "makabone" de va ju min cp polare som sjöng in nått medelande å skicka till dig, ja har as många sånna medelanden från han, dom brukar gå typ "oh baby oh" :) "leppas" e hans gametag, bara terra tillbaka =)
see the hitman a come..
Aha hahaha, då vet jag =) Ska bjuda in dig om jag är och lirar någon gång. Efter att ha skaffat vga adaptern spelar jag betyyydligt mer, HD rockar.
ok låter nice, men ja e keff på infected lirat nån gång bara, testade idag igen men gick fan inte bra, fastnat på å köra teritory fan :)
see the hitman a come..
är det bara 6 mp banor?
yes
see the hitman a come..
men man kan ju göra dom olika stora, me 1+2 eller 3+4 baserna öppna, då blir dom flesta av banerna gigantiska
see the hitman a come..
Skivsamlare
2006-02-10 22:18
Har läst att det är en uppdatering på gång så det ska komma lite nytt! :D
Representing o21!!!<br>Toys for guns, I got guns for toys!
yes hoppas på ny multi bana
see the hitman a come..
Guld abonemanget gick ut nyss så kan inte köra MP no more. Kör Single på Perfect Agent istället. Helt. Jävla. Omöjligt. Har kört andra banan säkert 10 gånger nu. Det finns ju ingen jävla Checkpoint så man måste klara sig hela jävla banan ut med det livet man har från början. För att ha nån som hellst chans att ta sig igenom klubben måste man ha minst halva armorn kvar när man kommer in. För jivligt.
http://pdzvideowalkthroughs.blogspot.com /
Efter att jag hade pressat mig igenom fyra banor på perfect utan någon guide gjorde det där mig mer peppad =) Han kör alla banor på Dark Agent.