I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spel som du aldrig klarat

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   
DJ

2005-12-21 23:17

Spel som du aldrig klarat

En tråd om spel du aldrig klarat av någon anledning. Kan vara olika som t ex att du inte orkat, spelet var för svårt, spelet sög etc etc. Gärna spel som du spelat om och om igen men aldrig spelat klart.

Meningslös tråd? Visst, men vad gör man inte en mörk onsdag i december? Anledningen till att jag kom att tänka på denna tråd är att, enligt min smak, är det speltorka nu så jag dammar av gamla spel.

Började med en ny karaktär på Morrowind (PC) som är ett spel jag börjat om på säkert 10-15 gånger utan att klara det. Spelat som längst till slutbossen. Inte ens tacklat Tribunal eller Bloodmoon som jag har installerat också. Anledningen till att jag aldrig spelat klart detta underbara spel är flera. En är att jag har en tendens att börja om i RPGs. Gillar att hitta på nya karaktärer. Sen har jag laddat ned massa mods under åren som spökat med vissa sparade spel. Sen tröttnar jag på min karaktär eller något liknande. Nu skall jag klara ut spelet innan Oblivion är här...

Mina top 3 spel som jag spelar om och om igen utan att klara.

1 - Morrowind (PC)
2 - Neverwinter Nights
3 - Baldur's Gate II

Droppa...

4star - Cut the fuck up...