Command and Conquer 3 demot släppt!
Som sagt, demot är släppt och det finns att tanka på www.fz.se, lång kö dock!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Yä! Tankar nu, antagligen kommer min dator inte orka med detta, men jag prövar en då!
360 GT: Beezwaax
Tankar också det nu. Någon som har hunnit spela? Hur är det?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Jag sitter på jobbet, ska spela så fort jag kommer hem. Om någon spelat så ge lite intryck.
det är riktigt fett! ganska likt red alert 2, fast snyggare, mer avancerat o så då :P men det är ruskigt fett! att använda ion cannon, fan va fett det var :D
Forumsignatur:
Någon som kommer våga tjacka 360 versionen... Jag vill men tvekar, vafan strategi på konsol ... - tanken skrämmer mig! :D
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
Tyckte ION-cannon var för stark och man borde kunna zooma ut mer så att man har samma storlek på byggnader/gubbar som C&C 1 Annars var det inte mycket att klaga på =)
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
joo lite stark var den, så har man bara 1 bas så är man ju fucked :P därför ska man ha 2 baser ;)
Forumsignatur:
Nå, vad säger ni, ni som har fått ner det och testat? ser helt ok ut och jag får zero hour flashbacks. Snyggt och det flyter på fint!
Testa det idag, coola units osv, rätt snyggt på max grafik. Men jag hoppas att de kommer ändra en del saker. 1. En "Hero" kan spränga vilken byggnad som helst genom ett mus klick? Ska det verkligen vara så? 2. Kommer inte ihåg hur gamla var men kunde man dra in i fiendens byggnad med en engineer? Alltså direkt in och ta över, utan att behöva vänta? 3. Tyckte att spelet gick för snabbt, allt gick snabbt...gubbarna rörde sig snabbt osv. Det kan väl inte vara "Default" speed eller? Annars så såg det underbart ut.
Jag tyckte faktiskt det var ganska skönt att till skillnad från alla andra liknande spel så rörde gubbarna sig snabbt, snabba byggtider osv. Ja, det gick väl hur bra som helst att dra in en Engineer i fiendens bas och ta vad man ville utan väntetid? "Hero"-saken håller jag verkligen med dig om, för kraftfull.
Samma sak gäller för NOD's "självmordsbombare", de kan spränga vilken byggnad som helst och även flygplanen kunde spränga byggnader på typ 2 missiler.....
Tycker det är grymt, men det fanns väll ingen ION i demon? Spelade iofs i ganska trött sinnestämmning. Det flöt på fint på medel-inställningar för mig. Kändes som en blandning av Tiberian Sun och Generals/Zero Hour. As grymt. Detta kommer spelas flitigt efter premiären.
sotarpojken P20 Vaddå? Man fick väll inte spela NOD i demon?
Que ;D - Nej men han kanske råkade ut för Nod's bombare!? :D
Jo sant, men de gjorde inte jag :)
e demot släppt på 360 oxå?
thundercooperfuckinbird
papper f2 ... tror inte det inte senast jag var inne på live o checkade iallafall...
kk synd =/
thundercooperfuckinbird
Har en fråga till er som har provat demot, om ni har provat att köra motstånadrens ai på aggresiv så blir man mosad på några sec det jag undrar är det någon som har lyckats döda aggresiv? :P isf hur var din taktik?
Jag har inte testat Aggressive men jag kan tänka mig att de är fruktansvärt snabba på att attackera. Då gäller det att inte ödsla tid på att uppgradera saker utan först pumpa ut units som kan stå emot första vågen. Men som sagt, jag har inte testat ännu.
Que- P19: Man kan spela NOD i demot, engineers ftw ;)
Vill ni testa NOD, så är det bara att skicka in en Engineer in i NODs huvudbas, volaa...så kan ni spela NOD
Gaaah tankade det och fick medelandet "*namn på filen* - är inte ett giltigt win-32 program" FFFAAAAAAAAN VA SUGIT! - Vad innebär deT?!
Installerar demot nu :) Väntat länge på denna stund. När kommer spelet ut? Gick en reklam på TV idag såg jag.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
kommer ut typ den 27:e mars
Aha, ett tag kvar. Spelat en timme nu. Jävlar vad kul det var. Mammoth sviker inte än. :) Har ni testat Juggernauts? Dom säger fan, "I'm the Juggernaut!"
Har ni testat Juggernauts? Dom säger fan, "I'm the Juggernaut!" Haha ja! Hörde det också, sjukt ballt =D
27:e!? Jag fick höra 29:e på GAME!?
jag har också hört 29.. lär gå att ladda ner runt den 20:e om man vill va sån ;)
Har ni testat Juggernauts? Dom säger fan, "I'm the Juggernaut!" Saknas bara "Bitch" haha Jag vill ha detta spel, för det är roligt =). Dock så håller jag med om att ION cannon är SJUKT stark!. Men jag tror NOD har lite starka prylar dom med :P. Jag älskar C&C serien :)
*snaark*
Var lite likt Zero Hour, fast det är ju inte riktikt som den gammla goda C&C serien. riktiga C&C serien slåt ut allt inom RTS spel! :)
Ion cannon var otroligt stark, det håller jag med om.
Man ska tydligen kunna välja ras också. Välj NOD > Inget Händer > Tryck på "N" Samma gäller om du ska välja lag åt datorn. Välj GDI > Inget Händer > Tryck på "G" kanske funkar med SCRIN med.
mYspersSon!!! Tack som fan :D. Funkar helt perfekt!
*snaark*
Inga problem. :) Det funkade inte med Scrin iaf. Man spelade i 2 sekunder sen blev man defeated. :(
mYspersSon: Jag märkte det hehe. Antagligen eftersom dom inte är riktigt skapade och finns inte med i demot över huvudtaget :P. Men jag LÄNGTAR tills detta spela kommer ut!!!. VIIIIIILLLL HAAAAA!!
*snaark*
Yepp, jag vill ha release nu! :)
För er som inte har kommit på det än! Ni kan spela NOD genom att ta över deras bas med en engineer.
Sotarpojken!? :D Man ska tydligen kunna välja ras också. Välj NOD > Inget Händer > Tryck på "N" Samma gäller om du ska välja lag åt datorn. Välj GDI > Inget Händer > Tryck på "G" kanske funkar med SCRIN med.
Tankar demot på torrents nu! Går lite fortare än fz.se. Riktigt sugen... har för övrigt inte lirat demo-spel på flera år.
Ja jag hörde också att torrents gick fortare, nåja.
asså "heroes" som Tanya och Rambo i dom gamla spelen kunde ju också spränga byggnader på ett klick. Sätt upp lite torn och grejer så fixar det sig.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
The_Sun_God P19: hmm helt säker? Jag har för mig att efter att man klickar på en byggnad man ville spränga, så börjar byggnaden blinka, lite och snabbare o snabbare och till sist så sprängs den.
jag har inte gillat ett rts så pass mycket sedan red alert-dagarna. demot är riktigt nice. en fråga till vem som: hur tar man bäst hand om självmordsbombarna? cpu:ns benägenhet att rusha min bas med dessa clowner orsakar huvudbry. de lyckas ofta spränga minst en byggnad och ett fordon innan alla är dödade. störiga kryp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bygg 3 st anti infanteri torn AKA kulsprute torn haha. Iaf, bygg dom bredvid varandra. Eller, bygg 3 st på öst-, 3 st på väst- och 3st på nordsidan :). Funkar prima enligt mig!
*snaark*
demot var kul, kommer nog bli ett jävligt bra spel.
Jadu...
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger