Warcraft 3

Tjaa, är det någon som fortfarande lirar Warcraft 3 här? :) Jag lirar för fullt just nu! Skit kul!

Någon som har lust att lira då och då? :) Skulle vara lite kul med sällskap istället för random!

Forumsignatur:
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Ingen som har lust att lira? :(
Forumsignatur:
Finns säkert massor som spelar på Battlenet
jagvillocksåhaenblog.com
joo men i svenska chatten så är det bara massa 12 åringar som sitter och spammar chatten! :/
Forumsignatur:
Hehe, fortfarande lirar..
Ja, minns att jag har lirat med några härifrån :) men det var väl ca 2 år sedan
Forumsignatur:
jag lirar bara dota nowadays... går ju inte att hitta games när man söker på battlenet längre.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
arj-som-fan 
Ähh går typ lika segt som det alltid gjort.
Jadu...
okej... jag har aldrig riktigt fastnat för dota :/

jag kör vanliga roc :)
Forumsignatur:
Nej, för fan, gå över till TFT istället! Så kan vi kroka upp och lira lite!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
tyävrr men tft är så tråkigt, alla dom nya gubbarna är så sjukt tråkiga och helt meningslösa! :/
Forumsignatur:
spelar dota varje dag nästan, sjukt kul. arj-som-fan vad nickar du så kan vi lira kanske?
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
TFT är det som gäller. Utan dom nya gubbarna hade balansen mellan raserna varit lika fucked up som den var i roc.
Jadu...
hero line war :D
Nej, TFT är så sjukt mycket bättre! Hur fan kan du hata på Tinker? :/
Sen gör det ju inte sämre att TFT är otroligt mycke mer balanserat än vad ROC är. I ROC är det bara att köra shaman/witchdoctor-techen plus några taurons/grunts så vinner man, jämt!
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Sen finns ju dom gamla heroesarna kvar, så du behöver ju inte köra med dom nya? :P
Någon som kör footy, förresten? Och är bra på det, dessutom...
joo det är nog mer balancerat... men jag gillar verkligen inte alla dom nya gubbarna :/ en del är ju bara så konstiga och säkert helt onödiga!

sen kostar ju allting så mycket annorlunda :S men jag funderar lite på ifall man ska gå över till tft :/ så svårt att hitta vettiga personer att köra med i roc!

Forumsignatur:
Själv kör jag dota. Föredrar dock de amerikanska servrarna eftersom det aldrig går att det är för många mongon på eu-servrarna. Heter ivaf Tobiisco på american (east) och Ullabritta på eu,, så hojta till om ni ser mig =)
 biffko to di world
Barnaerskoent 

kör bara footmen wars 4.2 professional och är bäst.
Jadu...

bluesky

Gå över till TFT, det är sjukt mycket bättre, på alla sätt...

PoveN-xD

Jao, alla versioner av 5.* är så sjukt obalanserade. Spelar dock
6.7 (Extreme Pro) nu, vilket är en uppföljare till 4.2 versionerna..

ahh okej får la bli att testa den då, börjar bli lite trött på 4.2 nu när jag har kört den 10000 ggr :P
Jadu...
kan nån kopiera den svenska chat kanalen till mig? den har bara försvunnit :(
Forumsignatur:

Ha som standard att besöka channel "cepe" då och då, där alla råskinnen hänger!

Lirade mycket dota och TD förut. samt var med i lite av turneringarna men bara på 1 vs 1 eller 2 vs 2.  Men  min dator har ballat totalt och stänger av sig direkt om jag gör nått som kräver mer en windows browsern, annars hade jag gärna ställt upp några matcher..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

Jag säger bara en sak... "Look-regard-no-gall!!!"

Från en som fått Thralls kommentarer på hjärnan.

Det är fan klart man lirar Warcraft III... det är fan nice. Till sommarn ska jag fan ut på battle-net och regera sönder folk.