Ingen med Wii här?
Många trådar om PS3, 360 o PC. men Wii då? Ingen som har det ? Vad tkr ni om spelen, kontrollen osv? Diskutera här. PS: Jag har precis beställt MoH: vanguard, är det bra? Ngn som har?
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
jag har wii, men bara Zelda, Wario & Wii Sports... så ingen direkt koll på om MoH: Vanguard är bra eller inte...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wii verkar var sa fett! Jag tror att jag ska kirra ett efter sommarn. Hur ar alla sport-spel?
jag har wii men jag har tröttnat då jag köpte PS3:an haha. hursomhelst funkar det men det har inte kommit så många spel så det blir lite dött!
What I said, yo!
Jag köpte rayman raving rabbids.. svinkul. Men som sagt, har inte kommit så mycket bra spel så det används inte så mkt för tillfället. Tråkigt att dom inte släpper massa spel...
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Jag hade 360 ett tag men salde i vintras. Jag tror att Wii ar roligare. Typ en forfest-konsol.
Wii sports är typ kul på wii.. asså den sortens spel men sen cod 3 å sånt.. USCH... på sånt ska ju grafiken va fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vanguard har tyvärr inte fått särskillt bra kritik. Som sagt så har det inte hunnit komma så mycket bra spel till wii'n ännu, men just wait :)
jag har en wii. wario, sports och så kör jag nerladdade solomons key och mario =) tycker det är jättelattjo, men ingen "seriös" konsoll så det blir partyspel, med polarna sent om nätterna :) askul o köra bowling o sånt haha jag är bäst på det. ibland iallafall =)
Jag ska iallafall köpa wii när de sänks till det priset som gc ligger på nu, inte värt mer!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag och min pojkvän hade tur som hittade wii utomlands för 150 euro, vilket blir billigare än den som kom ut i sverige. plus att vi slapp köa, ingen som visste/orkade bry sig om wii därnere haha!
What I said, yo!
Har problem med mitt wii att hitta det trådlösa internetet. Någon som har något tips ?
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
jag har wii spelen: zelda, sports och Turtles. Bara zelda och konsolen var värt varenda öre. lite tråkigt att det inte finns så många spel än men den som väntar på nått gott. väntar på mario party 8 som lär bli det bästa förfest spelet genom tiderna :). Och mario galaxy lär va fett med.
det känns ju ändå lite synd att Nintendo går från tv-spel till festleksak
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
jag väntar på att wii ska gå ner i pris... Och så länge klarar jag mig med förra generationen och mitt DS :)
strypa Visst fan nintendo var jue känd som konsolernas konsol..suuck (ja hade dock sega förr i tiden)
Spelar nya Super Paper Mario just nu.. Importera/ladda ner på direkten alla!1
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
fick tillbaka en del på skatten, och ska lägga en del av det på antingen en xbox360 eller ett wii... kan inte riktigt bestämma mej dock. det lutar åt ett wii, för jag spelar knappt tvspel ensam, och känns som wii har mer potential på sällskapsspel-fronten. vad har wii för titlar som är "stora"? Typ som Xboxet och PS3an har ju t ex GTA4 och Assassins creed och såna lir som kommer i framtiden. Kommer det några riktigt stora titlar till Wii också, eller är det bara mario party, smash bro's och harvest moon-lir? är inte så insatt... förresten, har det kommit nåt datum på när nästa leverans av Wii kommer? Är ju slut överallt haha.
Funderar på att köpa en, även fast jag redan har ett PS3 :) Men jag väntar tills det kommit fler intressanta spel! (vilket jag nästan önskar jag jort med PS3 nu..)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fan längtar tills super smash bros brawl kommer till wii
Tror gör man i kyrkan utanför så vet man
Sadness kan bli ett riktigt bra storspel exlusivt till wii
Super smash bros brawl, nuff fuckin' said!
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Faktiskt! Kommer nog köpa en när det spelet kommer!
wario blir ju det fetaste for real,
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
De titlar som är bra som finns ute nu: - Zelda - SSX Blur (för övrigt mest underskattade spelet ever) - Excite Truck - Rayman//Wario Höjdarna som kommer: - Super Mario Galaxy - Super paper Mario - Super Smash Bros. Brawl - Metroid Prime - Sadness - Resident Evil 4 (remake) - Mario Strikers Charged - Battalion Wars 2 Tkr det ser rätt bra ut ändå ;)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
japp xD. Förlåt för att jag e det då Mattias.................................
Har en wii än så länge har jag
Red Steel
Rayman Raving Rabbids
Wii sports
Wario Ware.
Street Fighter II (VC)
Kirby(VC)
Donkey Kong Country(VC)
Mario Kart 64(VC)
Super Mario 1(VC)
Vill ha.
Manhunt 2
RE:UC
RE:4 Wii Edition
Nights 2
Mario & Sonic Olympics
Super Smash Bros Brawl
Super Mario Galaxy
FF:CB
Dragon Quest Swords
Fire Emblem
Trauma Center.
Harvest Moon
Super Paper Mario
Metroid Prime III
Boogie
SSX Blur
Excite Truck
Bleach Wii
Godfather
The Legend of Zelda:TP
Guitar Hero III Wii
Madden 07 & 08
Sadness
Project H.A.M.M.E.R.
Enigma has spoken!
VC står för Viruale Console.. Typ du kan ladda ner spel från gamla nintendo
inte bara nintendo klassiker du kan tanka sega konsollers spel och turbografx med mera..det kommer mer konsoller med tiden..Neo geo e bekräftat nu.. det bliiiir gryyyymt=) för alla retro lovers=)
Enigma has spoken!
Ett antal utvalda, och det tillkommer nya varje fredag. Mario- Zelda- o Sonic-spel tillkommer med rasande fart!
Hur mycket kostar ett VC-spel egentligen?
2000 Wii points kostar 199 kr nes 500 wii points snes 800 wii points n64 1000 sega o dom ligger under 1000
Enigma has spoken!
jag hade wi med zelda nfs redsteel cod och sports ofc... inget kul alls..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Jag har Zelda, Warioware, Rayman, NSF Carbon, SSX Blur, Wii Sports, Excite Truck och GP Pro Series. Jag kan utan tvekan säga att Zelda är det bästa spelet. Lägger ner otaliga timmar på det varje dag och jag älskar det. Annars är SSX, Rayman och Excite Truck mycket bra spel. Otroligt hur man styr i SSX, krångligt först men man lär sig. Ut och köp Wii med er alla!!
(,_____(ò_Ó)____,) this big
Åhh jag blir så sugen, men jag vet att jag kommer spela i typ några dar och sen lessna, iaf tills jag har råd med ett nytt grymt spel. Nä, får vänta tills efter Home funktionen komme till PS3, då kommer det nog ta upp mycket av min tid! :)